×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
امضای تفاهمنامه همکاری میان موسسه محک ایران و بیمارستان گاسلینی ایتالیا

اقتصادتهران: تفاهنامه همکاری میان مدیران و هیات امنای موسسه خیریه محک از کشورمان و مسئولان بیمارستان گاسلینی ایتالیا در حضور سفیر کشور ایتالیا در تهران امضا شد.

به گزارش ایرنا از باغ سفارت ایتالیا در تهران محل انعقاد این تفاهمنامه (چهارشنبه شب)‌ دو طرف متعهد به همکاری در زمینه انتقال تجربیات در زمینه حمایت از کودکان سرطانی،‌ اعزام پزشک و پرستار و همچنین همکاری در بخش تجهیزات پزشکی ویژه کودکان سرطانی شدند.

بیمارستان گاسلینی از پیشرفته ترین مراکز درمانی کودکان در دنیا

بیمارستان گاسلینی در شهر جنوا در ایتالیا یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین مجموعه های پزشکی در بخش کودکان و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در پزشکی در دنیاست.

جوزپه پرونه سفیر رم در تهران در این مراسم ضمن خیر مقدم به پزشکان و هیات امنای موسسه خیریه محک و مسئولان بیمارستان گاسلینی گفت :‌این همکاری نوید کارهای بزرگی را می دهد که ما می توانیم در زمیه حمایت از کودکان سرطانی میان دو کشور بر داریم.

سفیر رم در تهران:‌ امید کودکان به زندگی

وی افزود:‌ ما قرار است به کودکانی کمک کنیم که مشکلاتی در زمینه سلامتی خود دارند. امید این کودکان به زندگی مهمترین وجه همکاری میان دو طرف است.

پرونه موسسه محک را یکی از مهمترین مراکز حمایت از کودکان سرطانی خواند و تصریح کرد:‌ این موسسه بسیار نام آشناست و خدمات شایانی به بیماران نیازمند از جمله کودکان سرطانی دارد.

بیمارستان محک دارای امکانات بسیار خوبی در زمینه سلامتی کودکان سرطانی

مرداویژ آل بویه رئیس هیأت امنا و شورای عالی پزشکی موسسه محک در این جلسه با تشکر از سفیر رم در تهران و مسئولان بیمارستان گاسلینی ایتالیا گفت:‌ ما خدمات بسیاری در زمینه های مختلف به کودکان سرطانی به طور رایگان می دهیم و خانواده آنها را تحت حمایت خود قرار می دهیم.

وی افزود:‌ بیمارستان محک دارای امکانات بسیار خوبی در زمینه سلامتی کودکان سرطانی است و ما همکاری های مختلفی با بیمارستان های معتبر خارجی و داخلی داریم که در این زمان هم یک تفاهم دیگر با یکی از معتبرترین مراکز درمانی و پزشکی اروپا و جهان امضا می کنیم.

بیمارستان کودکان GASLINI

این مؤسسه پزشکی حامی کودکان در سال ۱۹۳۸ در جنوا با اقدام سناتور جروالامو گاسلینی، که دخترش در دوران نوزادی درگذشت، تأسیس شد. گاسلینی می خواست اطمینان حاصل کند که کودکان بر اساس بهترین نوع ممکن درمان شوند.

از زمان تأسیس تاکنون، این موسسه با داشتن بخش های مخصوص کودکان، بخشی از دانشگاه جنوا را درون خود قرار داده تا حمایت های ارائه شده از طریق تحقیق و نیز آموزش نسل های جدید پزشکان متخصص کودکان، پرستاران و تکنسین ها به کودکان بیمار را انجام دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches