×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
امضای تفاهمنامه همکاری بیمه ایران با سازمان میراث فرهنگی

شرکت سهامی بیمه ایران و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، تفاهمنامه ارائه خدمات بیمه ای و گردشگری به امضای محمود امرالهی رییس هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران و مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری رسید.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگردی

گفت:‌ مذاکره و مطالعات خوبی برای امضای این تفاهمنامه با شرکت بیمه ایران، به منظور اجرای همکاری های بیمه ای در حوزه گردشگری داشتیم.

مرتضی رحمانی موحد ابراز امیدواری کرد‌ با تبادل این تفاهمنامه گام های موثری برای همگانی کردن سفر ایجاد شود و سفر در سبد خانوار قرار گیرد.

وی بابیان اینکه درحال حاضر سفربه صورت دائم درسبد خانوار مردم قرار ندارد، افزود:‌ دراین تفاهمنامه بنا داریم فرصت دائمی کردن سفر درسبد خانوارها را فراهم کنیم و امیدواریم هموطنان نیز از این فرصت بهره برداری مناسب کنند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی وگردشگری ادامه داد: ‌امروز گام اول قرارداد بیمه ای با شرکت سهامی بیمه ایران امضا شد و در نظر داریم در ادامه این تفاهمنامه طرح بیمه اعتباری سفر را همگانی کنیم.

وی در باره اینکه برای عقد این تفاهمنامه چرا شرکت سهامی بیمه ایران را انتخاب کرده اید، نیز گفت:‌بیمه ایران قدیمی ترین بیمه کشور است و به لحاظ فنی وسرمایه گذاری ظرفیت های بسیارزیادی دارد.

رحمانی اضافه کرد:‌ علاوه بر این شرکت سهامی بیمه ایران در ارائه خدمات بیمه ای پیشرو بوده است و به این شرکت درعرضه بهترین خدمات به گردشگران اطمینان کامل داریم. معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری اظهار داشت :‌ تفاهمنامه ما با این شرکت بیمه ای تنها به صدور بیمه های اعتباری محدود نمی شود و در بحث سرمایه گذاری و گردشگری درحال مذاکره و عقد قرارداد با این شرکت بیمه ای هستیم.

رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل بیمه ایران نیز گفت:‌امیدواریم با امضای این تفاهمنامه تعاملات گردشگری و صنعت بیمه بیشتر شود تا مردم با امنیت روانی بیشتری اقدام به سفر کنند. محمود امراللهی هدف از عقد قرارداد با سازمان گردشگری را کمک به توسعه این صنعت در کشور بیان کرد و افزود:‌ تبادل تفاهمنامه های همکاری بین صنایع مختلف به شکوفایی صنایع کمک می کند و با هدف توسعه گردشگری درکشور با سازمان گردشگری تفاهمنامه همکاری مبادله کردیم.

وی افزود : ‌به طور حتم در آینده سطح تعاملات صنعت بیمه کشور و سازمان گردشگری را افزایش خواهیم کرد تا باعث ایجاد رفاه و آرامش بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در کشور شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches