×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
امسال از بودجه ۷۷۰۰ میلیارد تومانی وزارت راه، فقط یک درصدش را گرفتیم

اقتصادتهران: وزیر راه و شهرسازی گفت: از بودجه هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی تخصیص یافته در بودجه ۹۵ به وزارت راه و شهرسازی، تاکنون فقط یک درصد آن به این وزارتخانه داده شده است.

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی عصر سه شنبه در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه بین المللی راه سازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته در محل مصلی تهران، در نشست با انجمن های صنفی تشکل های مسافری و باری در کشور افزود: امسال تاکنون ۸۰۰ میلیارد ریال برای وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافته و ۲هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان نیز اسناد خزانه اسلامی در اختیار این وزارتخانه قرار گرفته است.

وی گفت: باید تلاش کنیم با توجه به کاهش اعتبارات عمرانی و افزایش اعتبارات جاری کشور، از همه ظرفیت های اقتصادی کشور به شیوه مناسبی استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت های درونی اقتصاد ایران به توسعه کشور توجه بیشتری داشته باشیم زیرا بودجه عمومی کشور هر روز توان خود را از دست می دهد و همواره بدلیل افزایش هزینه های جاری، روند کاهشی یافته است.

وی گفت: امسال بودجه کشور ۳۲۰ هزار میلیارد تومان بسته شده که از این مبلغ ۵۷ هزار میلیارد تومان آن در ردیف اعتبارات عمرانی است؛ اما مشخص نیست چه مقدار از آن برای انجام پروژه های عمرانی هزینه می شود زیرا اعتبارات جاری را نمی توان تخصیص نداد.

وی گفت: پایان دولت سالاری در ایران فرا رسیده است و باید منبع تامین مالی پروژه های عمرانی و آبادانی ایران را در کل اقتصاد ایران پیش بینی کنیم نه در بودجه سالیانه کشور که هزینه های جاری آن به طور دائم در حال افزایش است.

آخوندی گفت: ما در نهایت به دنبال این هستیم که برای توسعه زیرساخت های ایران از توان درون اقتصاد ملی استفاده کنیم و هرگونه سرمایه گذاری نیز در این زمینه باید بتواند زمینه های برگشت سرمایه گذاری ها را فراهم کند.

به گزارش ایرنا، نخستین نمایشگاه بین المللی راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته از یکشنبه این هفته (۲۸آذرماه) به مدت سه روز، با حضور بیش از ۱۱۵ شرکت فعال در بخش حمل و نقل کشور در محل مصلی تهران برگزار شد و ۱۲ شرکت خصوصی و دولتی به عنوان غرفه های برتر این نمایشگاه معرفی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches