شنبه, ۲۲ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

امتیاز به مشتریان ادغامی با بانک رسالت

۲۱ تیر, ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

امتیاز به مشتریان ادغامی با بانک رسالت

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت مطالبات معوق این بانک را سه درصد کل منابع آن عنوان کرد.

محمدحسین حسین‌زاده در مورد میزان مطالبات معوق بانک قرض‌الحسنه رسالت بعد از ادغام توضیح داد: با توجه به این‌که ما با تسهیلات‌گیرندگان کلان روبه‌رو نبوده و اغلب مشتریان ما عامه‌ی مردم هستند، بنابراین آنها نیز کمتر دچار مشکل و عدم پرداخت اقساط می‌شوند. از این‌رو مطالبات معوق بانک‌های قرض‌الحسنه نسبت به بانک‌های دیگر چندان زیاد نیست.

وی با بیان این‌که قبل از ادغام موسسات به صندوق‌ها در بانک قرض‌الحسنه رسالت مطالبات معوق آن کمتر از یک درصد بود، افزود: این در حالی است که بعد از ادغام در مجموع این بانک و شعبی که از موسسات و صندوق‌های دیگر در آن ادغام شد مجموع مطالبات معوق حدود سه درصد کل منابع این بانک را تشکیل می‌دهد.

حسین‌زاده همچنین در مورد این‌که بعد از ادغام‌ها سپرده‌گذاران در بازپرداخت اقساط دچار مشکل نشده‌اند؟ بیان کرد: این نارضایتی مردم به گونه‌ای است که در برخی موسسات ممکن است اصل سپرده‌ها دچار مشکل شده باشد، یعنی ما تعهدی را بیشتر از پرداخت اصل سپرده نداشته باشیم، اما با هماهنگی با بانک مرکزی اقدام به پرداختی به عنوان تسهیلات کردیم. بنابراین امتیازاتی را نیز برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

 

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها