×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
” اقتصادتهران” در آیین چهارمین دوره جشنواره‌های “شمسه” رسانه برتر شد

اقتصادتهران: آیین معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز برترین های چهارمین دوره مجموعه جشنواره های شمسه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد که در این مراسم سایت خبری- تحلیلی “اقتصادتهران” به عنوان رسانه برتر معرفی و از سردبیر این سایت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در آیین اختتامیه چهارمین دوره مجموعه جشنواره های شمسه که شامگاه چهارشنبه در تالار ایوان شمس معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و با حضور مسوولان شهرداری تهران، ایرج راد، هنرپیشه پیشکسوت سریال های تلویزیونی، کویتی پور، خواننده محبوب کشورمان و تعداد بسیار زیادی از مردمی که در این جشنواره شرکت کرده بودند برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره و نیز رسانه های برتر تجلیل به عمل آمد که در بخش رسانه های فعال و اثرگذار از مهرداد عسگری، سردبیر سایت اقتصادتهران قدردانی شد.

بر پایه این گزارش، حجت الاسلام میثم امرودی، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران در سخنانی کوتاه با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره شمسه گفت: شمسه یکی از یادگاران بسیار خوب در مجموعه شهرداری به شمار می رود که باعث شکل گرفتن سرمایه های اجتماعی مطلوبی شده است.

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این جشنواره گفت: با برپایی شمسه شاهد یک انسجام فرهنگی بودیم که امید می رود این روند در سال های آینده نیز تداوم داشته باشد.

به گفته امرودی: شمسه باعث بارور شدن بسیاری از استعدادها شد که امیدواریم این اقدام فرهنگی به کل کشور تسری یابد.

این گزارش می افزاید، دکتر علی محمد نائینی مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار تهران و قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز در سخنانی، با اشاره به تاثیر گذار بودن شمسه در ابعاد مختلف فرهنگی، گفت: سعی داریم تا با مجموعه اقداماتی که صورت می گیرد، شمسه به یک جریان تاثیر گذار فرهنگی فراگیر در کل سطح کشور تبدیل شود به گونه ای که فلسفه وجودی مدیریت محلات شهرها در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی با بیان آن که از استعدادهای به وجود آمده در این جشنواره باید به نحو مطلوبی استفاده شود گفت: برای تحقق این امر باید از ظرفیت ها به درستی استفاده شده و به همین منظور باید برنامه های بلند مدتی برای توانمند سازی در نظر گرفته و اجرا شود.

این در حالی است که به گفته عبد ا… رمضانی، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران و رییس ستاد مرکزی جشنواره های شمسه بالغ بر ۶۰ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که از برگزیدگان ۱۵۰ محله شهر تهران در این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است ستادهای تخصصی شمسه چهارم شامل؛ منطقه یک در گروه جشنواره های آیینی، منطقه ۲ در گروه جشنواره های تجسمی، منطقه ۴ در گروه جشنواره های فرهنگی و هنری، منطقه ۵ شمسه موضوعی، منطقه ۱۶ ستاد خبری شمسه، منطقه ۲۲ شمسه مجازی، مسئولیت هدایت، حمایت و نظارت بر اجرای برنامه ها و تحقق اهداف شمسه در گستره شهر تهران را بر عهده داشتند.

لازم به ذکر است چهارمین مجموعه جشنواره های آیینی، تجسمی و فرهنگی و هنری شمسه در رشته های قرآن، نهج البلاغه، دعا و نیایش، عکس، نقاشی و تندیس، گرافیک و تصویرسازی، کاریکاتور، خوشنویسی، فیلم، نمایش، سرود و موسیقی، شعر و ادب برگزار شد.

در راستای تعامل حرفه‌ای با رسانه ها و نیز قدردانی از زحمات و خدمات خدمتگزاران عرصه اطلاع رسانی، ۶ خبرنگار و رسانه که بیشترین تعامل را با شمسه و بیشترین سطح انتشار اخبار، گزارش‌ها، یادداشت ها و مصاحبه ها را با موضوع شمسه داشتند، به عنوان خبرنگاران و رسانه های برتر برگزیده و معرفی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches