×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
true
true
افزایش 30درصدی روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا در دوره گارانتی

اقتصادتهران: مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سایپانیوز،‌ احمد کریم‌پور با بیان اینکه گروه سایپا با تدوین و اجرای استراتژی‌های مشتری‌محور، موفق به کسب دستاوردی مهم در خصوص جلب رضایت مشتریان، از طریق تأمین به موقع قطعات و اقلام یدکی حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش شده است،‌ اظهارداشت: از ابتدای سال گذشته،‌ اقدامات اصلاحی برای سرعت بخشی در تأمین قطعات محصولات سایپا،‌ با هدف بهبود ارائه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان آغاز شد.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: از آنجا که سرعت در تأمین قطعات کیفی،‌ بدون تأمین به هنگام قطعات یدکی مورد نیاز شبکه ارائه‌کننده خدمات پس از فروش مقدور نبود، پروژه‌ها و برنامه‌های متعددی در بخش‌های تأمین و تولید‌ گروه سایپا، تعریف شد.

او با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا موفق شد از اواسط سال 1401 با برنامه‌ریزی دقیق و جامع و همچنین پیگیری‌های مستمر در رده‌های استراتژیک شبکه زنجیره تأمین خود،‌ در خصوص تأمین قطعات یدکی گارانتی خودروهای تولیدی، روند بسیار مطلوبی را طی کند،‌ افزود: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت اصلی سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه سایپا محسوب می‌شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش معنادار بیش از 30 درصدی در روند تأمین قطعات یدکی است.

کریم‌پور گفت: اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته، منجر به کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان، کاهش مدت زمان توقف و خواب خودروها در شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه سایپا شده و به تبع این امر میزان رضایتمندی مشتریان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس استرتژی‌های گروه سایپا، مرکز امور مشتریان در راستای انعکاس به‌موقع صدای مشتری در گستره تمامی حوزه‌های شبکه زنجیره‌تأمین، ضمن شناسایی و ارسال مداوم لیست قطعات بحرانی به حوزه‌های مرتبط و انجام پیگیری‌های لازم، به دنبال استمرار بهبود روند رشد تأمین بوده و در راستای اهداف مدنظر گروه سایپا اقدام به پایش و کنترل فرآیندهای مربوطه می کند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches