×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش ۲۲ درصدی مالیات بر مشاغل در سال ۹۴

تهران اکونومی: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۴ از مصوبه امروز این کمیسیون برای افزایش ۲۲ درصدی مالیات بر مشاغل در سال ۹۴ خبر داد.

محمدمهدی مفتح در نشست خبری صبح امروز خود اظهار کرد: در بخش مالیات عمده موارد عینا بر اساس پیشنهاد دولت در کمیسیون تلفیق مصوب شد از جمله مالیات بر مستقلات، مالیات بر ارث و مالیات اتفاقی تغییری نکرد اما کمیسیون تلفیق مالیات بر مشاغل را با رشد ۲۲ درصدی به تصویب رساند.

مفتح افزود: پیش‌بینی عملکرد مالیات بر مشاغل در سال ۹۳، سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که دولت در لایحه بودجه ۹۴ این رقم را ۳۶۰۰ میلیارد یعنی با افزایش ۱۸/۷ درصدی پیش‌بینی کرده و کمیسیون تلفیق هم آن را به ۳۷۸۰ میلیارد تومان یعنی با رشد ۲۲ درصد افزایش داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۴ همچنین گفت که برخی موارد در زمینه مالیات از جمله مالیات بر حقوق که مستلزم تعیین میزان افزایش حقوق است، حقوق ورودی، حقوق ورودی واردات خودرو، عوارض خروج از مرزهای کشور، مالیات بر سیگار و میزان مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون تلفیق مراعا مانده است.

وی درباره ردیف مالیات متفرقه بر درآمد نیز گفت: عملکرد امسال در این زمینه ۶۰۰۰ میلیارد بوده و دولت همین رقم را در لایحه ۹۴ برای مالیات متفرقه بر درآمد پیش‌بینی کرده که کمیسیون تلفیق آن را به ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۴ یادآور شد: کمیسیون تلفیق همچنین تصمیم گرفت تبصره‌هایی که دولت در لایحه بودجه آورده اما در قانون دائمی کردن برخی احکام بودجه به تصویب رسیده و مطمئنیم که تایید شورای نگهبان را دارد از متن بودجه ۹۴ حذف کند تا حجم بودجه کم شود و فقط اگر نیاز به اصلاح احکام بود اصلاحات انجام شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches