×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش ۸۸ درصدی درآمد شپدیس

شرکت پتروشیمی پردیس با بکارگیری هوشمندانه استراتژی های توسعه‌ در حوزه تولید، انبارش و فروش محصول علاوه بر ادامه موفقیت‌های خود در ثبت رکوردهای تولید و فروش در ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ در حوزه‌های مدیریتی نیز موفق به کسب افتخاراتی شد که نویدبخش تداوم حرکت پردیس در مسیر شکوفایی است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پردیس، بهار امسال برای پتروشیمی پردیس، فصل شکوفایی و ثمر دادن تلاش‌هایی بود که در سال گذشته برای بهبود و بهینه سازی شرایط تولید و فروش آغاز شد.

براساس این گزارش، برای اولین بار در طول دوره فعالیت شرکت، پتروشیمی پردیس با همت و تلاش بدون وقفه همه کارکنان بخش‌های مختلف، تولید ماهیانه اوره را در دوماه متوالی اردیبهشت و خرداد به بالای ۳۰۰ هزار تن رساند.

میزان فروش شپدیس در خردادماه امسال بیش از ۳۸۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۸ درصد، نسبت به خردادماه سال قبل حدود ۸۸ درصد و نسبت به میانگین فروش ۸ ماهه سال مالی (ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)، بیش از ۱۸ درصد رشد داشته است.

پتروشیمی پردیس در ۹ ماهه سال مالی (ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ تا پایان خردادماه ۱۴۰۳)، از محل فروش داخلی و صادراتی خود حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به مدت مشابه قبل ۱۹ درصد افزایش یافته است.  مجموع فروش فصل بهار ۱۴۰۳ نیز نسبت به بهار سال قبل رشد ۳۶ درصدی را تجربه کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches