×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش ۵۲ درصدی سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه ۶

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۶ خبر داد: سرانه فرهنگی و ورزشی شهروندان ساکن در قطعه ششم پایتخت ۵۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، عظیم بابایی، با بیان این خبر گفت: طرح، سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه تا پیش از بهره برداری از ۷۴ پروژه، ۳۸ هزار مترمربع بود که با بهره برداری این طرح‌ها، سهم شهروندان از این فضاها به ۶۰ هزار متر مربع رسیده و این یعنی سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه ۵۲ درصد رشد داشته است.

 به گفته شهردار منطقه ۶ ، علاوه بر این که بیش از ۸۸۰۰ مترمربع از فضای فرهنگی و ورزشی در منطقه توسعه و تجهیز شده است، ۱۷هزار متر مربع از فضای سبز بوستان های منطقه نیز، توسعه و تجهیز و بازپیرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: میزان ساخت سوله های ورزشی سرپوشیده در منطقه حدود ۲۲۰۰ متر مربع بوده است. همچنین ۲۵۰۰ مترمربع از پیاده روهای منطقه مرمت و بازسازی و ۳۰۰۰ مترمربع، مساحت زمین برای ساخت ۴ سرای محله جدید در منطقه بوده است.

علاوه بر این، ۱۱ زمین چمن مصنوعی در منطقه به مساحت ۹ هزار و ۷۱۲ مترمربع ساخته و مرمت شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches