×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش ۴۰ درصدی ترافیک در مهرماه

 

اقتصادتهران: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در بودجه عمرانی کشور خرید ۲هزار واگن پیش بینی شده است که هزار واگن متعلق به تهران است.

به گزارش مهر، محسن پورسیدآقایی در حاشیه بازدید از خط اتوبوس های برقی جدید شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در بودجه عمرانی دولت خرید دو هزار واگن پیش بینی شده که هزار واگن متعلق به تهران است.

وی ادامه داد: هفته گذشته مناقصه ۶۷۲ واگن مترو در وزارت کشور برگزار شد.

او در پاسخ به پرسشی درخصوص خطوط بهره برداری شده از جمله خط هفت مترو گفت: خط هفت مشکلات و نواقص فنی زیادی دارد که باید مرتفع شود.

پورسیدآقایی با اشاره به بهره برداری آزمایشی اتوبوس های برقی در خط امام حسین اظهار کرد: هنوز بهره برداری این خط قطعی نیست و باید تست آزمایشی خود را بگذراند و پس از اطمینان از عملکرد آن  انشاالله این خط به مرحله بهره برداری کامل می رسد.

 معاون شهردار تهران با اشاره به اتوبوسهای جدید به ناوگان اتوبوس کشور عنوان کرد: خوشبختانه با مشارکت بخش خصوصی و حمایت های مدیریت شهری شاهد حضور ۲۰ دستگاه اتوبوس در مسیر پیچ شمیران تا میدان قدس بودیم و تمامی اتوبوس های فرسوده این خط از رده خارج شدند و از ابتدای مهر اتوبوس های نو در این مسیر خدمات رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: برای حمایت از خرید این اتوبوس ها توسط بخش خصوصی شهرداری دو برابر مبلغ بلیتی که توسط مسافر پرداخت می شود یارانه پرداخت می کند تا بتواند اتوبوس های جدید را خریداری و به مدار بیاورد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches