×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش چادرهای درمانی هلال احمر در روز عاشورا

اقتصادتهران: مدیر جذب و اعزام مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر گفت:خدمات درمانی در چادرهای هلال احمر واقع در بین الحرمین در کربلای معلی به صورت شبانه روزی صورت می گیرد و قابلیت انجام عمل های جراحی کوچک در محل نیز میسر است.

به گزارش جمعیت هلال احمر، حسین فضلی، با اشاره به برپایی چادرهای درمانی جمعیت هلال احمر ایران در کربلای معلی گفت: طبق روال هرسال دوگروه پزشکی درقالب تیم عتبه و هلال از روز گذشته در دو چادر درمانی در کربلا مستقر شده اند و در کنار درمانگاه شبانه روزی جمعیت،خدمات درمانی را به زائران حسینی ارائه می کنند.

فضلی افزود: ۲۵ نفر شامل پزشک عمومی، جراح، متخصص کودکان، ارتوپدی، قلب و عروق، پزشک عمومی، پرستار و امدادگر در چادر عتبه واقع در بین الحرمین به صورت شبانه روزی علاوه بر ویزیت رایگان، ارائه دارو، تزریقات و سرم تراپی، عمل های جراحی کوچک را انجام می دهند.

وی با اشاره به استقرار چادر دیگر هلال احمر در کربلا، تصریح کرد: چادر هلال نیز در خیابان جمهوری با همکاری هلال احمر عراق برای تسهیل دسترسی زائران به خدمات درمانی برپاشده و ۲۵نفر از کادر درمان اعزامی نیز به ارائه خدمات ویزیت و دارویی می پردازند.

فضلی با اشاره به این که چادرهای جمعیت هلال احمر ایران تا غروب روز عاشورا در کربلا برپا خواهد بود، خاطرنشان کرد: باتوجه به افزایش جمعیت زائران در روز عاشورا چادر دیگری در جوار حرم حضرت عباس(ع) برپا خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches