×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش نرخ دلار و سکه بهار آزادی در بازار آزاد تهران

اقتصادتهران: صرافان ارز و سکه در معاملات روز چهارشنبه بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با ۱۵۹ ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، ۳۶ هزار و ۹۲۸ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۶۶ هزار ریال افزایش، ۱۱ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال بفروش رساندند.

به گزارش ایرنا و بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر با ۲۱۱ ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته (سه شنبه) به ۳۹ هزار و ۶۸۶ ریال رسید و هر پوند انگلیس نیز با یکهزار و ۲۵۳ ریال افزایش، ۴۷ هزار و ۴۰ ریال فروخته شد.

همچنین اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۱۳۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۳۵۰ ریال اعلام کرد.

** افت ۵٫۴ دلاری اونس جهانی طلا

برپایه اعلام این اتحادیه و تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال، هر قطعه نیم سکه با ۲۰ هزار ریال افت قیمت، پنج میلیون و ۵۶۰ هزار ریال و هر ربع سکه با ۱۰ هزار ریال کاهش قیمت، دو میلیون و ۹۶۰ هزار ریال دادوستد شد.

براساس اطلاعات کسب شده از معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت در مقایسه با ظهر دیروز، یک میلیون و ۸۴۰ هزار ریال فروخته و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۶۵۰ ریال فروخته شد.

براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر اونس طلا نیز با پنج دلار و ۴۰ سنت کاهش قیمت نسبت به سه شنبه، یکهزار و ۲۱۳ دلار و ۳۰ سنت قیمتگذاری شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches