×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش مجدد نرخ دلار و سکه در بازار آزاد تهران

اقتصادتهران صرافان ارز و سکه امروز (چهارشنبه) هر دلار آمریکا را با ۱۰۱ ریال افزایش نسبت به روز گذشته، ۳۸ هزار و ۹۶۳ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افزایش ۱۵ هزار ریالی، ۱۱ میلیون و۶۰۰ هزار ریال داد و ستد کردند.

به گزارش ایرنا و بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۲ هزار و ۲۶۷ ریال رسید که نسبت روز گذشته (سه شنبه، چهاردهم دی ماه) ۱۹۱ ریال افزایش داشت.

هر پوند انگلیس نیز در بازار آزاد کاهش ۳۰۰ ریالی را تجربه کرد و ۴۸ هزار و ۶۵۰ ریال داد و ستد شد.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۹ هزار و ۲۰۰ ریال و هر یورو را ۴۲ هزار و ۳۵۰ ریال اعلام کرد که به ترتیب ۴۶۰ و ۱۰۰ ریال کاهش داشتند.

** قیمت مسکوکات طلا

برپایه اعلام این اتحادیه و تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۳۰ هزار ریال افزایش نسبت به دیروز، ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و هر نیم سکه با کاهش ۵۰ هزار ریالی ۶ میلیون و ۴۰ هزار ریال فروخته شد.

هر قطعه ربع سکه طلا نیز با کاهش ۱۰ هزار ریالی، سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروخته شد، همچنین سکه گرمی با کاهش ۲۰ هزار ریالی، دو میلیون و ۴۰ هزار ریال داد و ستد شد.

اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با ۱۸ دلار و ۱۰ سنت افزایش نسبت به دیروز یکهزار و ۱۶۶ دلار و ۵۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۴۱۰ ریال اعلام کرده است که نسبت به سه شنبه ۲۳۰ ریال افزایش به ثبت رسانید.

معاملات بازار آزاد سکه و ارز تا ساعت ۱۸ هر روز ادامه دارد و در میانه روز و در فاصله زمانی ۱۳ تا ۱۴ به اوج می رسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches