×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش ظرفیت اقامتی جزیره با بهره برداری از هتل ۵ ستاره آسمان رویال کیش

اقتصادتهران: هتل ۵ ستاره آسمان رویال کیش در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان تا پایان امسال به مرحله بهره برداری می رسد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هتل ۵ ستاره آسمان رویال کیش در ۱۶ طبقه و دارای ۳۰۵ اتاق، سوئیت و ۷۵۰ تخت تا پایان امسال آماده میزبانی از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور خواهد بود.

کریم بیگی مدیرعامل شرکت مهراندیشان سپاهان کیش،گفت: سوئیت دیپلمات برای پذیرایی و اقامت شخصیت‌ها و مقام‌های کشوری با ۲۸۰مترمربع مساحت که دارای دفتر کار، اتاق حراست است با طراحی داخلی لوکس و مدرن ساخته شده است.

بیگی اظهار داشت: این هتل دارای ۲ رستوران گردان عربی و بین المللی، تالار و سالن همایش که هر کدام با ظرفیت ۵۰۰ نفر و سالن کنفرانس نیز با ظرفیت ۵۰نفر پیش بینی شده است.

وی در ادامه بیان داشت ” کافه، استخر روباز در طبقه چهارم، دو رستوران صبحانه خوری معمولی  VIP، کافی شاپ در طبقه همکف و ۱۱ واحد تجاری در لابی، استخر بزرگسالان، سالن‌های ماساژ آقایان و بانوان، حمام ترکی، سونا و مجموعه بدنسازی در طبقه زیرزمین، اتاق پزشک، مهدکودک، کارواش و ۶۰ واحد پارکینگ” از دیگر امکانات در نظر گرفته شده در این هتل است.

به گفته بیگی استفاده از معماری دوران صفوی به صورت مدرن و نمای سبک کلاسیک کار شده در این طرح از ویژگی‌های خاص هتل ۵ ستاره آسمان رویال کیش محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهراندیشان سپاهان کیش، تصریح کرد: هتل ۵ ستاره آسمان رویال کیش در فضای داخلی لابی ستون‌های چوبی شبیه به عالی قاپوی اصفهان به ارتفاع ۱۷ متر تعبیه شده است که هریک از طبقات این هتل دارای سبک و معماری خاص و متفاوت بوده و آپارتمان‌های مسکونی برای اقامت‌های بلند مدت در این هتل پیش بینی شده است.

لازم به ذکر است هتل ۵ ستاره آسمان رویال کیش با ۹۷درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد که فرصت‌های جدید شغلی برای ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches