×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش صادرات مواد غذایی از چهار بندر بوشهر به قطر

اقتصادتهران: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با توجه به نزدیکی بنادر استان بوشهر با بنادر کشور قطر، صادرات مواد غذایی از بنادر دیر، بوالخیر تنگستان و گناوه به قطر افزایش یافت.

به گزارش کشتیرانی، محمد مهدی بنچاری با بیان اینکه استان بوشهر با آبراه خلیج فارس دارای طولانی ترین مرز دریایی است اظهار داشت: بازرگانان و تجار استان بوشهر به سبب هم‌جواری با کشورهای حوزه خلیج فارس، دارای پیشینه تاریخی درخشانی در مراوده تجاری با این کشورها هستند.

 وی با اشاره به اینکه ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر افزایش یافته است افزود: اکنون بیش از  ۹ میلیون تن انواع کالاها در سال از بنادر ۱۱ گانه استان بوشهر تخلیه و بارگیری می‌شود که با تکمیل پروژه‌های بندری افزایش می‌یابد.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه بنادر استان بوشهر توانایی و ظرفیت لازم برای صادرات مواد غذایی به قطر دارند خاطر نشان کرد: اکنون روزانه بیش از ۱۱۰۰ تن مواد غذایی که بیشتر میوه، تره‌بار و سبزی‌جات است از بنادر این استان به قطر صادر می‌شود.

بنچاری بیان کرد: با توجه به موقعیت ویژه بنادر استان بوشهر در مراوده تجاری با کشورهای حوزه خلیج فارس، روزانه یک‌هزار و ۱۰۰ تن مواد غذایی از بنادر دیر، بوالخیر تنگستان به قطر صادر می‌شود.

وی بیان کرد: از بندر دیر ۳۵۰ تن، بندر بوالخیر تنگستان ۷۵۰ تن میوه و تره بار روزانه ارسال می‌شود و از بندر گناوه نیز نخستین محموله به وزن ۲۴۰ تن به بنادر قطر صادر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches