اقتصاد تهران
شماره خبر : 89686
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
اقتصاد تهران

افزایش سهم بازار جزو برنامه‌های بیمه تجارت نو نیست

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو افزایش سهم بازار را جزو اولویت‌های اصلی این شرکت نمی‌داند و معتقد است با بازار کوچک‌تر اما با کیفیت‌تر می‌توان به اهداف مورد نظر رسید.

به گزراش خبرنگار اقتصادتهران، دکتر سید محمد عباس‌زادگان در نشستی که امروز (شنبه) در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد ضمن بیان این مطلب،‌ گفت: در واقع از ابتدای فعالیت، افزایش سهم بازار در صدر برنامه‌های این شرکت قرار نگرفت و اکنون نیز اقدامات در راستای افزایش رضایت مشتریان در ازای ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مشتریان است.

وی با بیان آن که بیمه تجارت نو از ابتدای کار با سرمایه ۲۵۰ میلیارد تومانی کار خود را شروع کرد،‌ یادآور شد: این در حالی است که با وجود گذشت یکسال از آغاز فعالیت، رتبه توانگری شرکت در سطح یک و عالی قرار دارد و این در حالی است که سال گذشته شرکت توانست ۴۸ میلیارد تومان حق بیمه جذب کند که در واقع به ۹۰ درصد از اهداف قابل پیش‌بینی خود دست یافت.

عباس زادگان با بیان آن که ضریب خسارت شرکت ۱۰ درصد است تصریح کرد: سرعت پرداخت خسارت بیمه برای ما بسیار حائز اهمیت است و تلاش کردیم که با استفاده از کارشناس‌های خبره و زبده بتوانیم در حوزه صنعت بیمه به سهم خودمان در بخش مدیریت ایمنی و ریسک تلاش کنیم و در این ارتباط واحد تولیدی که پوشش بیمه‌ای خود را به شرکت بیمه تجارت نو واگذار کند کارشناسان ایمنی و ریسک این شرکت به طور رایگان وضعیت ایمنی واحد مربوطه را بررسی می‌کنند.

وی همچنین یادآور شد: در حالی حاضر شرکت بر روی ارائه بیمه نامه منحصربفرد عمر تمرکز دارد که در مدت یکی دوماه آینده به بازار عرضه خواهد شد و این در حالی است که قصد داریم تا جهت‌گیری‌های خاصی در صنعت بیمه ایجاد کنیم به گونه‌ای که بر این اساس تا پایان امسال، در تمام مراکز استان‌ها دفتر این شرکت تاسیس خواهد شد.

عضو هیات مدیره بیمه تجارت نو با بیان آن که این شرکت از جوانان جویای شغل نماینده عمر می‌پذیرد، گفت: بیمه عمر روستاییان را نیز پیگیر هستیم تا بتوانیم یک بیمه نامه با شرایط خاص و متناسب با درآمد آن‌ها ارائه کنیم.