×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بیست و چهارمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی خواستار تصمیمی انقلابی و سریع برای افزایش سرمایه بانک توسعه صادرات شد.

به گزارش مهندس محمدرضا نعمت زاده با اعلام این مطلب که این بانک در شرایط فعلی توانایی تنها ۷ درصد پوشش صادرات در کشور را داراست، گفت: اگزیم بانک نیاز به نقدینگی دارد تا صادرات را تامین مالی کند به همین دلیل ضروری است با حمایتی جدی افزایش سرمایه بانک توسعه صادرات محقق شود.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود در کشور دیر تصمیم گرفتن است که در بخش صنعت حتی یک روز تاخیر فرصت ها را از بین می‌برد و نمونه ای از دیر تصمیم گرفتن ها، تعلل در افزایش سرمایه بانک توسعه صادرات است.

مهندس نعمت زاده حضورش در همایش مدیران بانک توسعه صادرات و موافقت برای افزایش سرمایه این بانک را یادآور شد و ادامه داد: با وجود اینکه از سال گذشته اعلام کرده ایم که از مجموع سه میلیارد دلار افزایش سرمایه دو بانک تخصصی، ۱٫۵ میلیارد دلار آن به بانک توسعه صادرات اختصاص می یابد که این مهم هنوز اجرایی نشده است.

وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به افزایش نرخ تورم و ارز در طول هشت سال گذشته گفت: همراه با این افزایش سرمایه بانک بدون تغییر باقی مانده است و همه در دولت و مجلس نیز بر این عقیده اند که این افزایش سرمایه باید صورت پذیرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches