×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش رفاه شهروندان با اجرای طرح خط سفید در منطقه دو

تهران اکونومی: مدت زمان زیادی از اجرای پروژه خط سفید نمی گذرد. پروژه ای که در راستای سیاست های مدیریت شهرداری تهران مبنی بر بحث توسعه پایدار، ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش رفاه جامعه اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، عابد ملکی در خصوص اجرای طرح خط سفید بیان کرد: بسترسازی برای رانندگی اصولی و درست، افزایش و ارتقاء فرهنگ شهروندی، ارتقاء فرهنگ سلامت اجتماعی و نظم و انضباط و مهمتر از همه تمایل به قانون گرایی و گسترش فرهنگ صبر و آرامش در دستورکارش دارد. در این خط سفید علائم و خطوط مربوط به عبورومرور خودروها وعابران پیاده به ویژه در تقاطع ها، چهارراه ها اصلاح و نقاط گذر عابران درساماندهی و تفکیک شد تا شاهد رعایت تقدم و تأخر در تردد شهروندان باشیم. چراکه تاکنون در بخش های مختلف پایتخت با معضلی به نام ترافیک روبه رو بوده ایم و عبورومرور ناصحیح اتومبیل ها و رفتارهای غلط ترافیکی یکی از دلایل آن به شمار می آمد. نتیجه اش هم آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی در پایتخت بود.

اما حالا طرح خط سفید به کمک آمده است. د طرح خط کشی ها افراد را در عبور و مرور راهنمایی می کنند و اگر شهروندی به علائم توجه نکرد، شناسایی و جریمه می شود. البته برای اجرای طرح حتی در منطقه ۲ که از معابر حیاتی بسیاری تشکیل شده، هر آنچه که مربوط به عبور و مرور ترافیکی می شود مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی اصلاح یا در حال اصلاح هستند یا تقاطع‌های فرحزادی- ایوانک، فرحزادی – دادمان، خوردین- دادمان و سرو با تابلوها و خط کشی ها آماده شده اند و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن طرح را در منطقه اجرایی کنیم. چون معتقدیم با اصلاح هندسی معابر و خط کشی ها از این پس شهروندان خود را ملزم به رعایت و توقف در حریم تعیین شده در تقاطع ها می دانند و احتمالا در کمتر تقاطعی رانندگان با بی احتیاطی بر روی خط ایست توقف می کنند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches