سه شنبه, ۲۵ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

افزایش رضایت مشتریان و پذیرندگان کارت خوان بانک پارسیان

۲۴ شهریور, ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

افزایش رضایت مشتریان و پذیرندگان کارت خوان بانک پارسیان

پس از به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری زیرساخت های فناوری شرکت تجارت الکترونیک، عملکرد فنی کارت‌خوان های متصل به حساب های بانک پارسیان موجب رضایت مندی مشتریان و پذیرندگان در هفته‌های اخیر شده است.

مهندس جعفری با اعلام این که تغییرات و ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری زیرساخت های شرکت تجارت الکترونیک پس از استقبال گسترده هموطنان و افزایش حجم تراکنش ها در اسفندماه 92 و فرودین ماه 93 ضروری بود، شرایط کنونی کارت خوان های متصل به حساب های بانک پارسیان را بسیار مناسب تر از سایر کارت خوان های موجود در بازار ارزیابی کرد و افزود: رقبا از بهبود عملکرد کارت خوان های بانک پارسیان در مدتی کوتاه ابراز شگفتی کرده اند.

 

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها