×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش رضایت مردم از خدمات بهداشت و درمان در شهرهای مختلف ملموس است

اقتصادتهران: دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود کیفیت و کمیت خدمات بهداشتی و درمانی در شهرهای مختلف در دولت یازدهم ملموس است و نمایندگان مجلس با توجه به کاهش مراجعات و افزایش رضایت مردم این تغییر را در حوزه های انتخابیه خود لمس کرده اند.

 سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، امروز جمعه در گفت و گو با ایرنا درباره عملکرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت یازدهم افزود: انصافا پس از یک دوره بی ثباتی در حوزه بهداشت و درمان در دولت یازدهم شاهد عملکرد مطلوبی بودیم که توانست بخش قابل توجهی از مشکلات مردم را در این حوزه رفع کند.

دبیر هیات رئیسه مجلس افزود : وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در چهار سال گذشته با روحیه جهادی و نگرشی کل نگر به مناطق مختلف کشور توجه ویژه ای داشت و همین مهم نیز باعث شد در دورافتاده ترین و محروم ترین مناطق نیز شاهد افزایش امکانات و خدمات بهداشت و درمان برای مردم باشیم.

نماینده مشهد تصریح کرد: البته مشکلات عدیده ای نیز پیش روی اوست و در بخش هایی نیاز به اصلاح احساس می شود که امیدواریم با ادامه روند رو به رشدی که امروز در حوزه سلامت در کشور سراغ داریم، این مسائل نیز حل و فصل شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: امروز افکار عمومی همان طور که در نظرسنجی ها نیز مشهود است، رضایت خوبی از حوزه سلامت دارد و این مهم برای نمایندگان مردم در مجلس نیز ملموس است.

وی گفت: به هرحال با توجه به حمایتی که از سوی نمایندگان برای هم افزایی در حوزه سلامت شاهد هستیم، این مهم می تواند به تسریع در پیشرفت برنامه ها در دولت دوازدهم کمک کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches