×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش استقبال از یارانه دستمزد در سال ۱۴۰۰

اقتصاد تهران: مطابق تازه ترین آمار عملکرد طرح یارانه دستمزد حدود ۳۷ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده و بیش از ۳۰ هزار نفر از کارجویان موفق به بستن قرارداد با کارفرما شده اند.به گزارش اقتصاد تهران به نقل از ایسنا، طرح یارانه دستمزد یکی از طرح‌های موثر در زمینه توسعه اشتغال است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چند سال گذشته با هدف جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و تشویق کارفرمایان به استفاده از نیروی کار شغل اولی اجرا در آورده است.

این طرح در آغاز در  استان ایلام، کردستان، لرستان، کرمانشاه، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان عملیاتی شد و مدتی بعد استانهای آذربایجان غربی، اردبیل، خوزستان، بوشهر، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و هرمزگان به این طرح پیوستند و در مجموع ۱۶ استان مشمول پرداخت یارانه دستمزد شناخته شدند.

بر اساس تازه ترین گزارش آماری ازطرح یارانه دستمزد، تاکنون حدود ۳۷ هزار نفر ثبت نام کرده که از این تعداد بیش از ۳۰ هزار نفر موفق به انعقاد قرارداد کار شده اند.

همچنین بیش از ۶۵۰۰ کارفرما استقبال خود را نشان داده و در این طرح مشارکت داشته اند.

این آمار در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و روند ثبت نام کارجویان و کارفرمایان از ابتدای امسال سرعت بیشتری به خود گرفته است.

بررسی توزیع جغرافیایی اجرای طرح حاکی از آن است که استان خوزستان با ثبت بیشترین تعداد داوطلب، کارفرما و قرارداد منعقده پیشتاز این طرح بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches