×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش تولید شیر خام

در پی اجرای موثرو بهره برداری از طرح های توسعه بخش دامپروری و برنامه ریزی برای بهبود شاخص های فنی و کیفی، تولید روزانه شیر خام در گروه کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان به بیش از یک هزار و ۲۰ تن در روز رسید.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان عظیم رجایی مدیر عامل شرکت مادر تخصصی کشاورزی و دامپروری پارس با اعلام خبر فوق گفت: با تلاش و همت بلند کارکنان شرکت های دامپروری بنیاد مستضعفان و در پی سرمایه گذاری موثر و اجرای طرح‌های توسعه و همچنین برنامه ریزی دقیق برای بهبود شاخص‌های فنی، تولید روزانه شیر خام در گروه کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان به بیش از یک هزار و ۲۰ تن رسیده است.

رجایی با اعلام هدف گذاری گروه مذکور جهت تحقق یک هزار و ۷۰۰ تن شیر خام در روز به منظور افزایش سرانه شیر مصرفی در کشور افزود: هم اکنون از ۴۱ طرح موجود در سبد پروزه های گروه کشاورزی و دامپروری پارس ۱۱ پروزه کوچک و بزرگ دامپروری در حال اجراست و ۸ پروژه گاوداری ایجادی جدید و ۵ پروژه زیر سقفی در حال مطالعه و تدوین می باشد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches