×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افت قیمت انواع سکه و رشد نرخ دلار در بازار

اقتصادتهران: صرافان سکه و ارز امروز (چهارشنبه) هر دلار آمریکا را با ۳۶ ریال افزایش نسبت به دیروز ۳۷ هزار و ۳۵۹ و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با ۱۹ هزار و ۵۰۰ ریال کاهش ۱۲ میلیون ۴۰ هزار ریال فروختند.

به گزارش ایرنا و بر اساس نرخ های اعلامی سامانه نظارت ارز (سنا)هر یورو تا زمان انتشار این خبر در مقایسه با میانگین قیمت دیروز ۳۰۱ ریال کاهش داشت و ۴۱ هزار و ۶۵۰ ریال به فروش رفت و هر پوند انگلیس نیز با ۲۲۱ ریال کاهش ۴۸ هزار و ۶۹۵ ریال فروخته شد.

در تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز قیمت هر دلار آمریکا ۳۷ هزار و ۴۸۰ ریال و هر یورو ۴۲ هزار و ۲۹۰ ریال اعلام شده است.

 تحولات بازار سکه و طلا

بر پایه اعلام اتحادیه طلا و جواهر و تا زمان انتشار این خبر سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نسبت به دیروز ۲۰ هزار ریال کاهش داشت و ۱۱ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال فروخته شد.

هر قطعه نیم سکه طلا و ربع سکه بدون تغییر قیمت باقی ماندند و به ترتیب ۶ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال و ۳ سه میلیون و ۷۲۰ هزار ریال عرضه شدند.

در معاملات امروز هر قطعه سکه گرمی بدون تغییر بود و ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال به خریداران عرضه شد.

اتحادیه طلا قیمت جهانی هر اونس طلا را یک هزار و ۲۵۲ دلار و ۸۰ سنت اعلام کرد که نسبت به دیروز یک دلار و ۲۰ افزایش دارد؛ بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش یک هزار و ۲۷۰ ریالی یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۹۸۰ ریال در معاملات امروز ثبت قیمت شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches