×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح ۴۵ هزار مسکن مهر در دهه فجر

تعداد ۴۵ هزار و ۳۸۷ واحد مسکن مهر با تسهیلاتی بالغ بر ۱۰۶۵ میلیارد تومان در ۲۱ استان کشور از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مهر، تعداد ۲۷۵ طرح هادی با اعتباری معادل ۹۰ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان به مناسبت دهه مبارک فجر در استان‌های سراسر کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید. بیشترین افتتاح طرح هادی در استان های خوزستان با ۱۱۱ طرح، کرمان با ۳۱ طرح و سیستان و بلوچستان ۲۱ طرح در طول ایام دهه فجر است.

در همین راستا تعداد ۴۵ هزار و ۳۸۷ واحد مسکن مهر با تسهیلاتی بالغ بر ۱۰۶۵ میلیارد تومان به تدریج در طول ایام دهه مبارک فجر در ۲۱ استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار خواهد شد.

شایان ذکر است که از این تعداد ۳۱ هزار و ۵۴۰ واحد خودمالکی و ۱۳ هزار و ۸۷۴ واحد ۹۹ ساله هستند که بیشترین افتتاح مسکن مهر در این ایام توسط استان اصفهان با ۸ هزار و ۲۲۶ واحد، استان خوزستان با ۵ هزار و ۳۵۹ واحد و استان قزوین با ۴ هزار و ۲۳۲ واحد است.

بنا بر همین گزارش ۸۸ هزار واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در ۱۸ استان در طول ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید. همچنین تعداد ۱۰۵۵ واحد مسکن شهری با اعتباری معادل ۱۷ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان به تدریج در طول ایام دهه مبارک فجر در چهار استان فارس، کرمانشاه، مازندران و همدان واگذار خواهد شد. بیشترین واحد مسکونی که در طول ایام دهه مبارک فجر واگذار خواهد شد مربوط به استان همدان با ۸۶۳ و کرمانشاه با ۸۶ واحد مسکونی است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches