×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح ۳ نمایشگاه بین‌المللی در تهران

روز گذشته سه نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شدند.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته با حضور رییس ‌سازمان توسعه تجارت گشایش یافت.

در این نمایشگاه که با حضور ۱۰۷ شرکت داخلی و پنج شرکت خارجی از کشورهای چین، تایوان، ترکیه برگزار شده انواع فرش‌های ماشینی، صنایع و تجهیزات وابسته، واحدهای تولیدکنندگان نخ، انواع پارکت، واحدهای طراحی فرش، دستگاه‌های خط تولید، انواع کفپوش، موکت، قطعات و ماشین‌آلات مربوطه به نمایش گذاشته شده است.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک نیز با مشارکت ۸۰ شرکت داخلی و خارجی از از کشورهای چین، ترکیه، هلند، آلمان، اسپانیا، انگلیس و کره جنوبی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف تولیدی، خدماتی و صنایع وابسته، جدیدترین کالاها، تولیدات و دستاوردهای خود را در گروه‌های کالایی پوشاک نوزاد و کودک، سیسمونی، مبلمان و دکوراسیون کودک، مکمل‌های غذایی و دارویی، اسباب‌بازی و کتاب کودکان به معرض نمایش گذاشته‌اند. همچنین دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال افتتاح شد و تا هجدهم شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار برپاست.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches