×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح ۶۳ طرح کشاورزی همزمان با هفته دولت در مازندران

 

اقتصادتهران: سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت که در هفته دولت امسال ۶۳ طرح تولیدی، خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، مهدی خلیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در قائمشهر افزود : ۵۵ طرح از این تعداد خدماتی و زیربنایی و هشت طرح هم تولیدی است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها را بیش از ۴۲۳ میلیارد ریال اعلام کرد.

خلیلی گفت که با افتتاح این طرح‌ها برای ۴۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده و حدود یکهزار تن هم به مجموعه تولیدات کشاورزی استان اضافه می‌شود.

وی افزود: همچنین با افتتاح این طرح‌ها ۱۲۹ روستا با ۱۱ هزار و ۹۷۶ خانوار از مزیت های آنها بهره مند خواهند شد.

سخنگوی جهاد کشاورزی مازندران مهم ترین طرح‌های آماده افتتاح بخش کشاورزی استان را شامل احداث باغ در اراضی شیب دار، احداث آب و آبیاری قطره‌ای باغات در شهرستان‌های نکا، ساری و میاندرود اعلام کرد.

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر هم در این نشست خبری از افتتاح ۸ طرح عمرانی و زیربنایی در بخش کشاورزی این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

فرزین فرهادی گفت که برای اجرای این طرح‌ها ۱۱ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال هزینه شده و ۳۱۸ خانوار از مزیت‌های آنها بهره مند می‌شوند.

وی طرح های آماده افتتاح را شامل پنج طرح لاینینگ کانال انتقال آب به طول ۱۲ هزار متر با اعتبار هشت میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال و ۲ طرح تجهیز و نوسازی زمین‌های شالیزاری با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال اعلام کرد.

فرهادی مهم ترین طرح در این شهرستان را که هفته دولت به بهره برداری می‌رسد خانه ترویج مازندران در روستای شیخ گلی اعلام کرد و گفت که برای این طرح ۴۴۰ میلیون ریال هزینه شد.

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر با اشاره به اینکه این خانه ترویج برای اولین بار در کشور در شهرستان قائمشهر به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: مردم در این راستا به جای مراجعه به جهاد با رفتن به این خانه مشکلات خود را به کارشناسان ارائه می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches