×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح ۲۰ مدرسه استان یزد در سال جاری

اقتصادتهران: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد با اشاره به این که ساخت و ساز و تجهیز فضاهای آموزشی مطابق استاندارها از وظایف این سازمان است،‌گفت: در سال جاری بالغ بر ۲۰ مدرسه افتتاح شده است.

«محمدرضا عارفی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وظایف و مسئولیت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، اظهار کرد: این سازمان در راستای ماموریت خود متعهد است ساخت و ساز و تجهیز فضاهای آموزشی را مطابق با استاندارها تضمین کند.

وی با بیان این‌که یکی از سیاست‌های این سازمان به روز رسانی اقدامات انجام شده است، افزود: تا کنون پنج میلیارد تومان اعتبار تأمین اعتبار و توانستیم مقداری از پول پیمانکاران را پرداخت کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد، با اشاره به وجود ۴۴ طرح نیمه تمام در استان گفت: اتمام طرح‌های نیمه تمام یکی از سیاست‌های سازمان نوسازی استان یزد است که برای تحقق این هدف به اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

عارفی در ادامه به کلنک زنی ۲۰ مدرسه در سال جاری اشاره کرد و گفت: همچنین بالغ بر ۲۰ مدرسه امسال افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

این مقام مسئول با بیان این‌که به طور کلی ۱۹۸ طرح استانی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در دستور کار است، خاطرنشان کرد: از کل طرح‌های در دستور کار این اداره کل ۹۸ طرح ملی است که با تأمین اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی‌ با اشاره به این که تاکنون بالغ بر یک هزار و ۹۰۰ کلاس درس با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان استانداردسازی شده است، تصریح کرد: امسال حدود ۳۵۰ کلاس استاندارد سازی شده و مشکل گاز بعضی از شهرستان‌ها و روستاهای استان نیز رفع شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches