×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح پنجاه و هفتمین زمین چمن در روستای عمادآور

اقتصادتهران: همزمان با دهه کرامت زمین چمن مصنوعی روستای عمادآور واقع در محدوده حریم جنوبی شهر تهران با حضور مدیران شهری منطقه ۲۰ به بهره برداری رسید و در اختیار ساکنان این روستا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، اصغر عطائی قائم مقام شهردار منطقه در حاشیه این مراسم افتتاحیه که همزمان با دهه کرامت برگزار شد، گفت: زمین چمن مصنوعی روستای عمادآور به عنوان اولین فضای ورزشی این روستا با نام شهدای غواص به بهره برداری رسید تا ساکنان این روستا نیز همچون دیگر شهروندان از خدمات ورزشی و فرهنگی بهره مند شوند.

عطائی با اشاره به اینکه زمین چمن شهدای غواص در روستای عمادآور پنجاه و هفتمین زمین چمن مصنوعی در منطقه ۲۰ محسوب می شود، افزود: پیش از این نیز به همت مدیریت شهری روستاهای زمان آباد، قلعه نو، عباس آباد، نجم آباد، قاسم آباد، محمودآباد، اسلام آباد و طالب آباد صاحب زمین چمن مصنوعی شدند تا دسترسی ساکنین روستانشین به فضاها و امکانات ورزشی و فرهنگی فراهم شود.

وی ادامه داد: ساخت ۵ زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در محدوده روستاها و حریم جنوبی شهر تهران در دستور کار مدیریت شهری است که تا پایان سال اجرا می شود.

قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه این منطقه بیشترین سرانه ورزشی پایتخت را در شهر تهران به خود اختصاص داده است، گفت: ۵۷ زمین چمن مصنوعی، ۳۵ زمین آسفالته، ۱۷ زمین خاکی و ۳۲ مرکز ورزشی با مساحتی بالغ بر ۲۱۴ هزار مترمربع از جمله فضاهای ورزشی موجود این منطقه جنوبی است که با رویکرد اجتماعی مدیریت شهری تهران در سال های اخیر احداث شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches