×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح پروژه‌های عمرانی با هزینه بیش از ۹۲ هزار میلیارد ریال در استان تهران

 اقتصادتهران: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: سه پروژه مهم عمرانی در این استان با صرف هزینه بیش از ۹۲ هزار میلیارد ریال برای افتتاح آماده شده که در حوزه ساختمان سازی و روکش آسفالت است.

محمد نادر محمدزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساختمان فرمانداری، کتابخانه عمومی شهرستان ملارد و روکش آسفالت محور چیتگر – شهریار برای بهره برداری رسمی آماده شده است.

به گفته وی، عملیات احداث ساختمان فرمانداری و کتابخانه عمومی شهرستان ملارد، سال ۹۰ آغاز شد و برای تکمیل آن بیش از ۵۶ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهارداشت: انجام عملیات روکش آسفالت محور چیتگر – شهریار به طول ۹ کیلومتر نیز توسط این اداره کل با بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه، به اجرا درآمد.

این مقام مسئول گفت: همزمان با این سه پروژه عمرانی در استان تهران، ساخت ساختمان کتابخانه عمومی جلیل آباد پیشوا نیز با هزینه ۶ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال در مراحل پایانی خود قرار دارد تا در آینده به بهره برداری برسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches