×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح هفتمین خانه دوچرخه در منطقه ۷

تهران اکونومی: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ با اعلام اینکه هفتمین خانه دوچرخه در این منطقه به بهره برداری خواهد رسید، گفت: خانه های دوچرخه با هدف توسعه حمل و نقل پاک و سالم و تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این خبر افزود: این خانه دوچرخه در خیابان معلم بعد از خیابان مرودشت احداث می شود.

وی با تاکید بر این که ترویج دوچرخه سواری در پایتخت جز اهداف و اولویت‌های کاری مدیریت شهری قرار دارد، تصریح کرد: خانه های دوچرخه در منطقه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از وسائط نقلیه عمومی فاقد آلایندگی و تلاش در جهت حفظ محیط زیست شهری افتتاح می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ همچنین از توزیع بروشورهای آموزشی نحوه رانندگی در فصل سرما و برف به منظور اشاعه فرهنگ ترافیک و انتقال پیام های ترافیکی و ایمنی حمل و نقل به شهروندان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با فصل سرما و پیش بینی خطرات احتمالی رانندگی در فصل سرما و یخبندان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه هفت اقدام به توزیع بروشور آموزشی در خصوص نحوه رانندگی در فصل برف و یخبندان به رانندگان اتوبوس و تاکسی شاغل در سطح منطقه کرد.

حیدرنیا با اشاره به اینکه عنوان این بروشور آموزشی “چگونه برانیم” است، تصریح کرد: نحوه صحیح رانندگی، نحوه انتخاب لاستیک در فصل زمستان، رانندگی در شروع بارندگی، ترمز در برف، توقف در هنگام سرخوردن خودرو و بستن زنجیر چرخ در برف و گل از جمله مواردی است که در این بروشور آموزشی مطرح شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches