×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح نمایشگاه های بین المللی سه گانه در تهران

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به طور همزمان میزبان نمایشگاه های بین المللی سه گانه قطعات، لوازم و مجموعه خودرو، مبلمان اداری و متالورژی بود که از سوی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، هشتمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه خودرو توسط ˈاحمد دوست حسینیˈ قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد که در آن علاوه بر ۴۰۰ شرکت داخلی بالغ بر ۳۰۷ شرکت خارجی مشارکت دارند.

نمایشگاه مذکور میزبان شرکتهای فعال خارجی در زمینه قطعات، لوازم و مجموعه خودرو از کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، پرتغال، هند، برزیل، کانادا، لهستان و تایوان است.

همچنین افتتاح سومین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری که با شعار ˈبسترسازی برای سرمایه گذاری مشترکˈ بر پا شده به مدت چهار روز میزبان عموم علاقه مندان است.

نمایشگاه مبلمان اداری امسال برای سومین نوبت به صورت تخصصی بر پا شده و پیش از آن به صورت یکپارچه با صنعت مبلمان منزل و همچنین ماشین آلات و یراق آلات مبلمان برگزار شده بود.

نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری میزبان مدعوینی از کشورهای اسپانیا، ایتالیا، تایوان، عراق، افغانستان، ترکیه، آذربایجان، امارات، پاکستان در کنار میهمانان ویژه از جمله رئیس اتحادیه مبلمان ایتالیا است.

پیش بینی برگزاری میزگرد صادراتی برای تولیدکنندگان اصلی این صنعت به منظور آشنایی با راهکارهای صادراتی مبلمان، ترغیب مشارکت کنندگان به نوآوری و خلاقیت با استفاده از ابزار مسابقه ارزیابی محصولات برتر از دیگر برنامه های این نمایشگاه محسوب می شود.

آمارهای غیررسمی حاکی از سهم هشت درصدی صنعت مبلمان ایران در اشتغال کشور دارد، در عین حال ارزش صادرات سالانه مبلمان از رقم ۱٫۵ میلیون دلار در سال ۱۳۹۰ به ۸٫۵ میلیون دلار در سال گذشته رسید.

طی شش ماهه نخست سال جاری ارزش صادرات مبلمان ایران به ۲۰ میلیون دلار رسید.

ارزش تولیدات مبلمان در سطح جهان در سال جاری میلادی(۲۰۱۳) به رقم ۴۵۰ میلیارد دلار نزدیک شده است.

سومین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع برپا شده است.

آخرین نمایشگاهی که روز چهارشنبه گشایش یافت، متالورژی بود که امسال دوره دهم آن بر پا شده و برای افتتاح آن ˈاحمد دوست حسینیˈ قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در کنار ˈرضا رحمانیˈ رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پشت روبان قرار گرفتند و باتفاق آئین افتتاحیه اجرا شد.

دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران متافو میزبان فعالان معدن و صنایع معدنی، فولاد، فلزات غیرآهنی، آلومینیوم، ریخته گری، قالب سازی، ماشین کاری، آهنگری، آبکاری، لوله و پروفیل کوره های صنعتی است.

در این نمایشگاه در مجموع حدود ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی در کنار یکدیگر حاضر شده اند.

شرکتها و یا نمایندگانی از کشورهای چین، فرانسه، ایتالیا، آلمان، انگلیس، ترکیه، هند و تایوان در این نمایشگاه مشارکت دارند.

این نمایشگاهها تا نهم آذر ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۶ آماده استقبال از بازدید کنندگان و علاقه مندان مربوطه است .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches