×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح قطاربرقی هشتگرد؛ به زودی

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز روند ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید از سوی انبوه سازان خبر داد.

به گزارش مهر، حبیب الله طاهرخانی در نشست بررسی وضعیت مسکن مهر پردیس که صبح دیروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: شرکت عمران شهرهای جدید هلدینگی از ۱۸ شرکت تابعه است که وظیفه ما برنامه ریزی برای ساخت شهرهای جدید و همچنین ساماندهی شهرک سازی ها در سطح کشور است.

وی ادامه داد: اما در این مقطع چند اولویت داریم که اولویت نخست ما تکمیل مسکن مهر خواهد بود و حمایت های انجام شده نویدبخش روزهای خوشی خواهد بود به خصوص با اتفاقات خوبی که در لایحه بودجه ۹۸ پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به لزوم اختصاص قیر به سایتهای مسکن مهر که در لایحه بودجه سال آینده نیز پیش بینی شده، اظهارداشت: در این لایحه همچنین پیش بینی شده تا از محل افزایش سرمایه بانک عامل بخش مسکن بتوانیم تجهیز منابع کنیم، ضمن اینکه در این لایحه پیش بینی شده تا با در رهن گذاشتن اراضی متعلق به شرکت عمران شهرهای جدید در بانک های عامل و اخذ تسهیلات از این بانک ها به تکمیل پروژه های مسکن مهر اقدام کنیم.

وی با اشاره به پیش بینی امکان استفاده از منابع داخلی شرکت عمران شهرهای جدید برای تکمیل پروژه ها گفت: قبلا می توانستیم از منابع داخلی صرفا برای محوطه سازی استفاده کنیم اما در تبصره ۸ لایحه بودجه سال آینده می توانیم از منابع داخلی به تکمیل واحدهای مسکونی مهر نیز اقدام کنیم. همچنین در تبصره ۸ این لایحه امکان فروش اعیانی مسکن مهر پیش بینی شده و بر اساس این تبصره شرکت عمران شهرهای جدید با درآمد حاصل از فروش اعیانی ها که به حساب شرکت واریز می شود، تکمیل واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید را در دستور کار قرار خواهد داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس آخرین پروژه مسکن مهری بود که در سال ۹۱ از سوی دولت دهم با ساخت ۸۲ هزار واحد کلید زده شد، اظهارداشت: در همان سال ۹۱ به دلیل افزایش نرخ ارز شاهد افزایش قیمت ها بودیم و متاسفانه مسکن مهر پردیس از ابتدا با مشکلات آغاز شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches