×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح فعالیت‌های ورزشی محلات منطقه۴

تهران اکونومی: افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی محلات شهرداری منطقه ۴ در بوستان پلیس شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، این مراسم با حضور محمد رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه عسگری و خیراندیش معاونان ورزش اقایان و بانوان، مدیران و کارشناسان این سازمان؛ حسینی معاون اجتماعی و فرهنگی، گودرزی و همتی مدیران ورزش آقایان و بانوان منطقه ۴، صادق گودرزی قهرمان کشتی،  مدیران ورزش مناطق ۲۲گانه، مدیران مجموعه‌های ورزشی، شورایاران و مدیران محلات، کارشناسان ورزشی و صدها تن از شهروندان ساکن منطقه ۴ برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: امروز مفتخریم که اعلام کنیم بانوان و آقایان پایتخت نشین به ترتیب در ۴۰ و ۴۲ رشته ورزشی در سطح محلات تهران و در بخش‌های محله ای، منطقه ای و المپیاد با هم رقابت می کنند.

محمد رضایی با بیان اینکه توسعه تفریحات ورزشی با هدف ایجاد انگیزه در شهروندان برای حضور در عرصه ورزش در راس اهداف سازمان ورزرش قرار دارد، گفت: برگزاری همایش‌های خانوادگی، جشنواره های ورزشی و مسابقات فرهنگی از جمله اقدامات ما در این راستاست.

وی در این مراسم ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: اندیشه و اهداف امام خمینی (ره) آنقدر عمیق و ارزشمند بود که با گذشت بیش از ۳۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز در صد بالایی از مردم جهان خواهان اجرای آن اندیشه‌ها در کشور خود هستند.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با  بیان اینکه امام راحل با نگاهی متفاوت اسلام واقعی را به جهانیان نشان داد، افزود: این نگاه سنجیده و تفکر عرفانی و مذهبی منحصر به فرد ایشان موجب شد تا نوجوانان و جوانان ایرانی در زمان جنگ تحمیلی به پیروی از حکم جهاد امام خمینی با دل و جان در جبهه های حق علیه باطل حاضر شوند و از آب و خاک و ناموس کشور دفاع کنند.

رضایی در پایان از معاون و مدیران ورزش آقایان و بانوان منطقه ۴ به پاس تلاش‌های بی دریغ در برگزاری این مراسم با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches