×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح شعبه جدید بانک سینا با رویکرد بانکداری شرکتی

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران بانک سینا، شعبه جدید این بانک با رویکرد توسعه بانکداری شرکتی در خیابان ظفر تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اقتصادتهران، مدیرعامل بانک سینا در این مراسم ضمن تشکر از تمامی همکاران و دست‌اندرکاران جهت آماده‌سازی این شعبه و قدردانی از اعتماد مشتریان، به اهمیت موضوع مشتری‌مداری به عنوان یکی از اصول محوری بانک اشاره کرد و گفت: مشتریان همواره در مرکز توجه بانک سینا قرار دارند و تلاش ما این است که با ارائه خدماتی نوین و به‌روز، نیازهای آن‌ها را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهیم.

علی ابدالی با تاکید بر لزوم ارائه اختصاصی خدمات بانکداری شرکتی و خدمات ارزی توسط شعبه جدید افتتاح شده، تصریح کرد: بانکداری شرکتی به عنوان یکی از ارکان و محورهای اصلی فعالیت‌های بانک سینا است که با هدف پشتیبانی و تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌ها، کمک قابل توجهی در راستای نقش این شرکت‌ها در توسعه اقتصادی کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: سعی ما توجه ویژه به این بخش خواهد بود و تلاش می‌شود با ارائه خدمات متنوع و اختصاصی، نیازهای مالی و اعتباری شرکت‌های تولیدی را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنیم.

ابدالی همچنین بر لزوم توجه به بانکداری دیجیتال و استفاده از فناوری‌های نوین تأکید کرد و افزود: در دنیای امروز، تحولات دیجیتال و علوم بانکی روز به سرعت در حال پیشرفت هستند و ما باید همگام با این تغییرات، در کنار توسعه هدفمند شعب، با استفاده از فناوری‌های نوین و دیجیتال‌سازی خدمات، رضایت و اعتماد مشتریان را بیش از پیش جلب کنیم.

شعبه جدید بانک سینا با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات متنوع بانکی ارزی-ریالی، گامی مهم در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و گسترش خدمات بانکداری مدرن به شمار می‌رود.

این شعبه در خیابان ظفر تهران، بعد از خیابان گوی‌آبادی، پلاک ۱۲۰ قرار دارد و جزو شعب زیرمجموعه منطقه شرق تهران بانک سینا محسوب می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches