×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح شعبه اقدسیه بانک حکمت ایرانیان

شعبه ی اقدسیه بانک حکمت ایرانیان افتتاح شد.

به گزارش موج، در روزهای پایانی سال ۱۳۹۲، این بانک برای خدمات رسانی مطلوب بانکی، شعبه ی اقدسیه را افتتاح کرد.

دکتر عسکرزاده، مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در مراسم افتتاحیه ی این شعبه در سخنانی با تشکر از تمامی کسانی که در افتتاح این شعبه همه ی تلاش خود را به کار بستند، خاطر نشان ساخت: خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که امروز شاهد افتتاح این شعبه هستیم تا بتوانیم گامی برای رفاه حال مشتریان عزیز و بویژه کارکنان زحمت کش و پر تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران برداریم

وی صحبت های خود را این گونه ادامه داد: همکاران من با تمام توان و تلاش خود می کوشند تا به مدد پروردگار، بهترین و بروزترین خدمات بانکی را به مردم عزیزمان ارائه کنند؛ زیرا خدمت به مردم وظیفه همه ماست.

دکتر عسکرزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تحول در فرآیند جذب منابع نظرش را این گونه بیان کرد: در این حوزه یکی از راهکارها رسیدن به درک و شناخت صحیح از محدودیت ها و قابلیت ها است. ما باید به سمتی حرکت کنیم که مشتریان را راغب به سرمایه گذاری در بانک کنیم. چرا که سود بدست آمده در وهله اول به سهامداران عزیز ما بر می گردد.

مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در پایان از زحمات و تلاش های بی وقفه و دلسوزانه ی امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش؛ مراسم افتتاحیه ی شعبه اقدسیه بانک حکمت ایرانیان با حضور مقامات کشوری و لشکری و معاونان و مدیران بانک حکمت ایرانیان در محل این شعبه برگزار شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches