×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح زمین اسکیت برای شهروندان شهر ری

تهران اکونومی: شهردار منطقه بیست روز گذشته همزمان با بازدید از ناحیه ۳ در طرح استقبال از بهار و برای رفاه شهروندان شهر ری، زمین اسکیت و محوطه وسایل بازی مدرن بوستان جانبازان را افتتاح کرد.

منصور کتانباف نصب شهردار منطقه ۲۰ روز گذشته در بازدید از شهرداری ناحیه ۳ زمین اسکیت با فضای ۲۵۰متر مربع و محوطه وسایل بازی مدرن با فضای ۸۰۰ متر مربع واقع در بوستان جانبازان را افتتاح کرد و از ۴ فاز پروژه آزادگان، بوستان گلگون و بوستان جانبازان بازدید کرد.

در این مراسم، امیدکشاورز شهردار ناحیه ۳ به ارائه گزارش عملکرد در سال ۱۳۹۳ پرداخت و گفت: با توجه به پایلوت بودن این ناحیه در اجرای آزمایشی طرح “آسمان آبی، زمین پاک” در سال گذشته در حوزه آموزش تفکیک زباله در مدارس و در آموزش چهره به چهره شهروندان در محله ۱۳ آبان، توانستیم بیش از ۴۴۲ کیلوگرم ( از ابتدای سال) بازیافت داشته باشیم که این میزان قابل توجهی است.

کتانباف در حاشیه این بازدید از اقدامات و عملکرد شهردار ناحیه ۳ در راستای اجرای طرح “آسمان آبی، زمین پاک” و پیشبرد اهداف سازمان شهرداری و بهره گیری صحیح از تمامی ظرفیت های موجود در منطقه که توسعه و آبادانی آن ناحیه را به همراه داشته است، تقدیر کرد.

 

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches