×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح بزرگ ترین میدان میوه و تره بار غرب اصفهان در نجف آباد

اقتصادتهران: بزرگترین میدان میوه و تره بار غرب استان اصفهان پنجشنبه باحضور وزیر جهاد کشاورزی و خانواده محسن حججی شهید مدافع حرم در شهرستان نجف آباد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا میدان میوه و تره بار بهار آزادی نجف آباد که بزرگترین میدان میوه و تره بار غرب استان اصفهان است با هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان توسط شهرداری نجف آباد و مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۶۲ هزار مترمربع و زیر بنای ۲۸ هزار متر مربع ساخته شده است.

این میدان دارای ۷۱ غرفه، پارکینگ، رستوران، مسجد و چهار باسکول است.

در این مراسم وزیر جهاد کشاورزی طی سخنانی گفت: باتوجه به خشکسالی منطقه وکمبود ومحدودیتهای منابع آبی باید به سمت تولیدات گلخانه ای رفت زیرا دراین روش در یک هکتار زمین برای ده نفر ایجاد اشتغال می شود و مصرف آب هم ۸۰ درصد کاهش پیدا می کند.

محمود حجتی رویکرد و سیاست دولت را در شرایط فعلی صرفه جویی آب و حمایت از تولیدات گلخانه ای عنوان کرد و افزود: استان اصفهان از لحاظ تولیدات دامی و محصولات باغی در رتبه های برتر کشور قرار دارد.

دراین مراسم استاندار اصفهان بابیان اینکه در یکماه فعالیت دولت جدید ۵ عضو کابینه دولت از استان اصفهان بازدید نموده اند گفت: این حضور نشانه این است که دولت جناب آقای روحانی نگاه ویژه ای به این استان دارد که این نوید سرعت وپیشرفت در فعالیت های استان است.

نجف آباد از دیرباز یکی مراکز مهم تولیدات و عرصه محصولات کشاوری و باغی و فراورده های دامی بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches