×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اعلام علل حادثه برای کشتی سانچی تا دو ماه آینده

اقتصادتهران: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:امیدواریم تا دو ماه آینده بتوانیم علت سانحه نفتکش سانچی را اعلام کنیم.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی محمد راستاد  در خصوص آخرین وضعیت رمز خوانی سانحه نفتکش سانچی افزود: در حال حاضر منتظر جمع بندی نهایی مستندات و مدارک مرتبط با سانحه بوجود آمده برای نفتکش سانچی هستیم. مراحل بررسی سانحه توسط کشورهای ذینفع شامل چین، هنگ کنگ، پاناما، ایران و بنگلادش در حال انجام است.

تحلیل روی بخشی از اطلاعات خام سانحه سانچی انجام شده است

وی ادامه داد: به طور حتم با به نتیجه رسیدن بررسی های صورت گرفته توسط کمیته مشترک متشکل از کشورهای ذی نفع گزارش نهایی تکمیل و به اطلاع عموم می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر بخش زیادی از اطلاعات خام مربوط به حادثه پیش آمده برای نفت کش سانچی وجود دارد، خاطرنشان کرد: تحلیل هایی بر روی اطلاعات خامی که به دست کمیته مشترک رسیده، انجام شده اما تصمیم گیری و جمع بندی نهایی در این خصوص مستلزم آنالیز اطلاعات جمع بندی شده است.

راستاد با تاکید بر اینکه کارشناسان رسیدگی به سوانح سازمان بنادر و دریانوردی طی مدت زمانی مشخصی در چین حضور داشتند و این حضور منجر به گشایش رسمی VDR (جعبه سیاه) کشتی سانچی شد، گفت: طی مراحل مختلف، مصاحبه با کارکنان شناور فله بر کریستال و البته بازدید از شناور مذکور نیز انجام شد که نتایج آن ثبت و ضبط شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches