×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اعلام شرایط اعطای بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی همراه اول

همراه اول شرایط أخذ بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی رشته‌های مهندسی برق و کامپیوتر، ویژه دانشجویان نخبه و بااستعداد را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین دوره بورسیه تحصیلی مقطع «کارشناسی» همراه اول برای رشته‌‌های مهندسی برق و کامپیوتر در چهار دانشگاه معتبر کشور است که با هدف حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد اعطاء می‌شود.

این طرح بورسیه تحصیلی در شاخه «مهندسی برق» شامل کد رشته های ۳۰۵۵۳ (برق دانشگاه صنعتی شریف با ظرفیت ۵ نفر)، ۳۰۴۷۴ (برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ظرفیت ۴ نفر)، ۳۰۵۲۶ (برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با ظرفیت ۳ نفر) و ۳۰۵۹۳ (برق دانشگاه علم و صنعت ایران با ظرفیت ۳ نفر) می شود.

در شاخه «مهندسی کامپیوتر» نیز شامل کد رشته‌های ۳۰۵۶۲ (کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف با ظرفیت ۵ نفر)، ۳۰۴۸۸ (کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ظرفیت ۴ نفر)، ۳۰۵۳۰ (کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با ظرفیت ۳ نفر) و ۳۰۶۰۰ (کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران با ظرفیت ۳ نفر) می‌شود.

دانشجویان طرح بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی همراه اول، «چهار سال» تعهد خدمت خواهند داشت و دریافت مدرک کارشناسی آنها در گروی این تعهد است.

بر همین اساس دانشجویان برای دریافت بورسیه باید تعهد بدهند که پس از پایان دوران تحصیلی و خدمت سربازی، چهار سال کامل در این شرکت مشغول به کار شوند؛ البته در صورتی که همراه اول بر اساس عملکرد دانشجو طی دوران تحصیل و کارآموزی و… به این نتیجه برسد که تمایلی به جذب وی ندارد، دانشجوی مذکور از بورسیه حذف شده و دیگر تعهد خدمتی نخواهد داشت.

بنابراین از جمله مزایای این طرح بورسیه تحصیلی می توان به مواردی نظیر دریافت حقوق و بیمه طی ۸ ترم تحصیلی دوره کارشناسی، امکان استخدام در شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول، ورود مستقیم به دوره کارآموزی همراه اول، کسب تجربه در بزرگترین شرکت‌های حوزه ICT، حضور در جشنواره‌های دانشجویی و بوتکمپ‌های علمی، کارگاه ها و دوره‌های آموزشی مهارت نرم، حضور در کنفرانس‌های تخصصی، بازدیدهای علمی از دستاوردهای کشور در صنعت ICT و تجربه حضور در محیط پرافتخارترین دانشگاه‌های ایران اشاره کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches