×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اعلام حمایت بانک صنعت و معدن از صنعتگران اردبیل

تهران اکونومی: بانک صنعت و معدن از صنعتگران و توسعه صنعتی استان اردبیل حمایت کرده و در آینده نیز بر حمایت‌های خود خواهد افزود.

علی اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در نشستی که با حضورنمایندگان مجلس استاندار، روسای سازمان های صنعت ،معدن و تجارت ،شرکت شهرک های صنعتی و تعدادی از صنعتگران استان اردبیل برگزارشد اعلام داشت: این بانک از صنعتگران و توسعه صنعتی استان اردبیل حمایت کرده و در آینده نیز بر حمایت های خود خواهد افزود .

افخمی افزود : بانک صنعت ومعدن همواره از صنعتگران و توسعه صنعتی استان اردبیل حمایت کرده و در آینده نیز بر حمایت های خود خواهد افزود.

وی با تکیه بر نگاه ویژه این بانک به مناطق محروم کشور، مسئولیت اجتماعی را یکی از شعارهای اساسی بانک صنعت ومعدن دانسته وتصریح کرد : ما با حمایت از صنایع در این بخش از کشورمان به دنبال افزایش میزان اشتغال و بهبود سطح زندگی مردم مناطق مزبور منجمله استان اردبیل هستیم.

در این جلسه مجید خدابخش استاندار اردبیل نیز ضمن قدردانی از بانک به خاطر تعامل سازنده با صنعتگران استان، ابراز امیدواری کرد که در آینده، این همکاری افزایش یافته و آثار آن در این استان نمود بیشتری پیدا کند.

ح‍‍ـقـیقـت پور، نماینده اردبیل استان اردبیل دردیدار مزبورکه در محل ساختمان مرکزی بانک صنعت و معدن برگزار شد بیان داشت : بانک صنعت ومعدن عملکرد خوبی در استان اردبیل داشته است .

وی سرمایه گذاری در بخش صنایع کوچک را برای اشتغال زایی در آن استان مناسب دانسته و سیاست های جدید بانک در جهت ایجاد بانک صنایع کوچک و متوسط منظور حمایت مالی و مشاوره ای از این صنایع را قابل ستایش توصیف کرد.

این نشست با حضور اعضای هیأت مدیره و معاونین بانک صنعت ومعدن ومدیران تعدادی از شرکت های صنعتی استان اردبیل ، نظیر آرتاویل تایر، پرتوآذرشیت، نساجی ستاره اردبیل، آرتا پلاست، شرکت بازرگانی باتری اشجع و فارمند پارسیان برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches