×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اعلام جزئیات برنامه‌های دانش‌آموزی دهه کرامت

اقتصادتهران: دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اعلام جزئیات برنامه‌های دانش‌آموزی دهه کرامت، از دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره “آیین دوستی” و نشریات دانش‌آموزی “مداد کمرنگ” درخواست کرد به سایت آینده‌سازان مراجعه کنند.

حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی این اتحادیه به منظور ارائه جزئیات برنامه‌های دانش‌آموزی دهه کرامت برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اظهار داشت: هشتمین دوره نشریات دانش‌آموزی مداد کمرنگ در تابستان برگزار خواهد شد که فراخوان این جشنواره، از دهه کرامت اعلام شده است.

وی اضافه کرد: اهداف این جشنواره شامل «شناخت بیشتر سیره و سبک زندگی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)»، «ارتقای سطح انگیزه، نگرش و اهتمام نوجوانان به رعایت آداب اسلامی مبتنی بر قرآن، حدیث و سیره اهل بیت(ع) با محوریت زندگی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)»، «ایجاد زمینه تحرک، پویایی و نشاط بیش‌تر اعضاء از طریق فعالیت‌های سازنده و تعالی‌بخش» و «شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت مهارت‌های مرتبط با نشریه‌نویسی» است.

علامتی با بیان اینکه جشنواره نشریات دانش‌آموزی مداد کمرنگ در قالب «مجلد»، «الکترونیکی»، «دیواری» و «تک‌برگ» برگزار می‌شود، افزود: دبیرخانه این جشنواره در استان سمنان است و دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم سراسر کشور می‌توانند تا ۲۴ شهریور امسال از طریق سایت آینده‌سازان در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به برگزاری هیأت‌های انصارالمهدی(عج) شهری در دهه کرامت با محوریت سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: خیمه‌های معرفت دانش‌آموزی نیز در این دهه به منظور پرسش و پاسخ و مباحث عقیدتی و شخصیت‌شناسی و ابعاد وجودی امام رضا(ع) و حضرت معصومه‌(س) برگزار می‌‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ مبلغ از سوی مرکز آینده‌سازان در دهه کرامت به دفاتر انجمن اسلامی دانش‌آموزان اعزام شده‌اند، گفت: اردوی طلایه‌داران ویژه مسئولان انجمن اسلامی مدارس در ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد که ۷ هزار مسئول انجمن اسلامی مدارس دوره‌های لازم مهارتی و عقیدتی را برای سال تحصیلی جدید آموزش می‌بینند.

علامتی از برگزاری مسابقه کتابخوانی به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با سیره امام رضا(ع) خبر داد و گفت: این مسابقه بر اساس کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» در رده‌های تشکیلات دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی به برپایی دومین جشنواره آیین دوستی اشاره کرد و افزود: این جشنواره پیرامون نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است که در قالب‌های متعددی چون وبلاگ‌نویسی، داستان و خاطره برگزار می‌شود و دبیرخانه آن در شهر ری قرار دارد که آغاز این جشنواره از دهه کرامت خواهد بود و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت آینده‌سازان مراجعه کنند.

به گزارش فارس، در این مراسم برترین خبرنگاران در حوزه پوشش اخبار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان معرفی شدند که به ترتیب در بخش خبرگزاری‌ها، «خبرگزاری‌های فارس، ایرنا، شبستان و ایکنا» و در بخش روزنامه‌ها، «روزنامه‌های رسالت، افکار، کیهان، جوان و همبستگی» به عنوان برترین‌ها تجلیل شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches