اقتصادتهران: ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتریمدار و پاسخگو برگزار شد.
بنا بر اعلام مؤسسه اعتباری ملل، ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به منظور ایجاد بستری مناسب جهت شناختن شاخصهای نوین مشتریمداری و تأثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعههای موفق برای بهرهمندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتریمدار و پاسخگو با حضور مدیران صنعت و تجارت کشور برگزار شد.
در این اجلاس ملی که با حمایت انجمن علمی استاندارد ایران برگزار شده بود، منتخبان پس از ارزیابی شاخصهای مشتری محوری و مشتریمداری توسط کمیته تخصصی همایش، لوحهای رضایتمندی مشتری را دریافت کردند.
در این همایش جواد اکبری (معاونت اعتباری) به نمایندگی از مؤسسه اعتباری ملل نشان سه ستاره رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
دیدگاه ها بسته هستند.