×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اعتبارات هیات های مذهبی در نمایشگاه ۲۰ درصد افزایش یافته است

دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب با حضور شهردار تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار، اعضای شورای شهر تهران، شهرداران و معاونین اجتماعی و فرهنگی مناطق و سایر مدیران شهری در بوستان ولایت به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برپایی دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت و حضور پرشور هیات های مذهبی و مدیران شهری اظهارکرد: برای نخستین بار امسال یک روز پس از آغاز به کار فعالیت نمایشگاه افتتاح رسمی آن صورت گرفت به طوری که طی روز گذشته همزمان با آغاز فعالیت این نمایشگاه ۷۰۰ هیات مذهبی و ۱۰ هزار نفر از مردم عادی برای خرید به این نمایشگاه مراجعه کردند.

وی با توجه به وضعیت حوادث اخیر در جهان و دشمنی و خصومتی که با اسلام ناب محمدی صورت گرفته است، محرم امسال را دارای جایگاه ویژه و ممتاز عنوان کرد و گفت: دشمنان مترصد فرصتی هستند تا امنیت و استقلال ما را خدشه دارکنند و فرارسیدن ماه محرم و صفر، فرصتی است تا دنیا بداند اسلام با خون اباعبدالله (ع) بیمه شده و هیچ فردی نمی تواند نسبت به آن تعرض کند.

وی با بیان اینکه محرم فرصتی است تا واعضین و مبلغین، متفکرانه و عاقلانه از بستر محرم به روشنگری بپردازند، اظهارکرد: امسال در دوازدهمین نمایشگاه عطرسیب شاهد غلبه جلوه فرهنگی بر عرضه محصولات فروشگاه ها هستیم و تلاش می کنیم علاوه بر برآورده کردن نیازهای هیات های مذهبی با رویکرد فرهنگی، حال و هوای شهر را عوض کنیم.

وی با اشاره به برنامه گسترده معاونت اجتماعی در سطح هیات های مذهبی و مساجد اظهارکرد: این برنامه به دنبال پربار کردن اوقات فراغت طراحی شده و دارای حال و هوایی متفاوت است به طوری که نیازهای نرم افزاری، فرهنگی و علمی تشکل های مذهبی نیز در این نمایشگاه مورد توجه قرار می گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه صحنه عاشورا، صحنه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: عاشورا صحنه امر به معروف و نهی از منکر شهروند به حاکمیت است و بصیرت حسینی و ایام محرم با تحکیم وحدت حسینی پرچم اباعبدالله را به نشانه وحدت همه کشورهای اسلامی به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین امرودی با اشاره به اینکه امسال در دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب، ۱۰۰ انتشارات برتر ، کتابها و پژوهش ها ، دانشنامه ها را به همراه ۶۰۰ عنوان کتاب تایید و ممیزی شده ارایه می دهند، گفت: تلاش کنیم ملاحظات رهبری را رعایت کنیم و دچار تحریفات و مصائب نشویم.

وی به برپایی سفره های ویژه حسینی، ارایه نحوه عزاداری سایر کشورها و برپایی مراسم ویژه ماه محرم در دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب اشاره کرد و گفت: امسال در این نمایشگاه ۵۰ صنف تولید کننده و توزیع کننده برتر در زمینه کمیت و کیفیت در ۹ سالن حضور دارند و دوازده هزار قلم جنس در این نمایشگاه توزیع می شود. به طوری که مجموعه های شهروند و سازمان میوه و تره بار نیز محصولات برتر خود را ارایه می دهند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه سال گذشته این نمایشگاه درشش هزار مترمربع برگزار شد، گفت: امسال این نمایشگاه درفضای دوازده هزار مترمربعی برگزار شده است و اعتبار هیات های مذهبی ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است .

در ابتدای این مراسم شهردار تهران باحضور در بین الحرمین و دو سالن نمایشگاه عطرسیب واقع در بوستان ولایت از اقدامات صورت گرفته بازدید به عمل آورد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches