×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اضافه شدن ۳۱ هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید

اقتصادتهران: قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۳۱ هزار تخت در دولت تدبیر و امید به بیمارستانهای سراسر کشور با صرف ۵۰ هزار میلیارد ریال اضافه شد.

ایرج حریرچی پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح توسعه بیمارستان قائم (عج) اسدآباد در جمع خبرنگاران گفت: کشور از لحاظ زیرساخت های بهداشتی و درمانی دچار مشکل بود که در طرح تحول سلامت اضافه شدن ۳۱ هزار تخت در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۷۰ درصد از آن محقق شده و مابقی تا پایان سال انجام می شود.

وی تصریح کرد: ۲۱ هزار تخت در قالب بیمارستان های جدید و ۱۰ هزار تخت در بیمارستانهای فعلی افزوده خواهد شد.

حریرچی گفت: در ۲۰ سال گذشته به طور میانگین هر سال یک هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی به بخش درمان اضافه شده و در این دولت کمتر از چهارسال ۳۱ هزار تخت به بیمارستان ها افزوده می شود.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: در هفته گذشته یک هزار تخت به بخش روانپزشکی کشور اضافه شد.

وی همچنین به افزایش ۲ هزار و ۲۲۵ تخت در بخش مراقبت های ویژه اشاره کرد و گفت: تا پایان دولت این تعداد به ۲ هزار و ۷۵۰ تخت خواهد رسید.

حریرچی اظهار کرد: در اسدآباد به صورت استاندارد باید ۲۱۳ تخت بیمارستانی وجود داشته باشد که با تکمیل مرحله دوم بیمارستان قائم (عج) ظرفیت این بیمارستان به ۱۳۰ تخت می رسد.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان همچنین کمبود پزشک عمومی و متخصص در سطح کشور را از دیگر مشکلات بخش درمان دانست و افزود: در طرح تحول سلامت پنج هزار و ۷۰۰ پزشک متخصص ساماندهی شده است.

وی یادآورشد: جذب پزشک متخصص تماموقت در دولت یازدهم از ۱۷ درصد به ۵۲ درصد افزایش یافته است.

حریرچی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ هزار و ۵۰۰ پزشک در اجرای طرح تحول سلامت دولت را یاری داده و به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی تأکید کرد: کمبود پزشک در رشته جراحی مغز و اعصاب در سطح کشور بحرانی است.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان به همراه نوبخت معاون رئیس جمهوری امروز به اسدآباد سفر کردند.

شهرستان اسدآباد با ۱۱۰ هزار جمعیت در ۴۵ کیلومتری همدان واقع شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches