×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت پنج هزار واحدصنفی در قالب ۱۱ اتحادیه صنفی در شهرستان

اقتصادتهران: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: اصناف در خط مقدم ایجاد امنیت بازار قرار دارند و می توانند نقش انکارناپذیری در تامین این مهم در جامعه ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، محمدحسین داریونی روز شنبه در جلسه اصناف و امنیت بازار این شهرستان افزود: امنیت از نیازهای اساسی بشر و جامعه است که نبود آن مشکلات عدیده ای در همه عرصه ها به وجود می آورد.

وی اظهارکرد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند امنیت کامل را در بازار ایجاد کند و دراین راه نیازمند به همکاری اصناف دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: اصناف این شهرستان همواره یاور پلیس بوده و می طلبد که نقش فعال تری را دراین عرصه ایفا کنند.

وی افزود: در زمان حاضر حدود پنج هزار واحدصنفی در قالب ۱۱ اتحادیه صنفی در شهرستان فعال هستند که آنان با ایجاد اشتغال در تامین امنیت نقش ارزنده ای عهده دارند.

داریونی بیان کرد: براساس توافق بعمل آمده، اتاق اصناف شهرستان برای برقراری نظم و امنیت بهتر در بازار از هر پاساژ ۲ تن را به عنوان معتمد معرفی و با آنان نشست توجیهی برگزار و تصمیمی اصولی اتخاذ خواهد کرد.

بازار گناوه از نقاط گردشگر پذیر و معروف جنوب کشور در شمال استان بوشهر قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches