×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اصلاح ساختار اداره راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفت

اقتصادتهران: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: اصلاح ساختار اداره راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید سعید سید علایی روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: ساختار ستاد راه و شهرسازی موجب بازنگری قرار گرفته و ساختار جدید به تصویب رسیده است و بحث حمل و نقل که از اهمیت بالایی برخوردار بود به عنوان معاونت حمل و نقل تصویب شد.

وی ادامه داد: راهداری نیز به سازمان راهداری و حمل و نقل جابجا شد چرا که تاکنون مدیریت مستقیم در راهداری نداشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: همدان در مسیر و شاهراه غرب کشور قرار گرفته است که این استان بر اساس اسناد جزو شهرهای تاریخی ایران است.

سید علایی گفت: همدان با ارتباط و همجواری با ۶ استان از اهمیت ویژه برخوردار است و پخش کننده ترافیک در منطقه غرب کشور است که ترافیک هشت استان را کنترل می کند.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در استان شاهد بودیم افزود: اگر موفقیت وزارت راه و شهرسازی به دست آورده با حمایت‌های استاندار و نمایندگان است.

در این آیین از خدمات محمد رودباری قدردانی و فرهاد فرزانه به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان معرفی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches