×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اصلاح تعرفه‌های اینترنت تا یک ماه آینده

اقتصادتهران: وزیر ارتباطات با اشاره به شفافیت به عنوان مهم ترین نکته توسعه و پیشبرد اهداف، تاکید کرد: برنامه داریم با شکستن زمان به بخش‌های کوتاه مدت، اهداف شرکت‌های فناوری اطلاعات را بررسی و موانع آنها را برطرف کنیم تا آنها نیز بتوانند درآمدهای خود را به صورت شفاف اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام اسامی شرکت‌های متشاکی در حوزه خدمات اینترنتی و این که آماری از بازار این شرکت‌ها در دسترس نیست، اظهار کرد: یکی از انتقاداتی که برخی دوستان در زمان ارائه‌ برنامه پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی داشتند، این بود که برنامه ما مخابراتی و شعارمان IT است، اما آماری در حوزه IT نداریم و علت این موضوع هم این است که به دلیل مقررات دست و پاگیر مالیاتی، بسیاری از شرکت‌ها درآمدهای خود را اعلام نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ما برنامه داشتیم از ابتدای استقرار وضعیت فعلی خود را به صورت واقعی برآورد کرده و نشانه گذاری کنیم. همچنین برنامه داریم چهار سال را به چهار زمان یک ساله و هر سال را به چهار بخش سه ماهه تقسیم کنیم و هدف‌های لازم را بررسی و موانع آنها را برطرف کنیم. طبیعتا اگر مشکلاتی که برای آنها وجود دارد برطرف شود، شفافیت ایجاد خواهد شد و شفافیت مهم ترین نکته‌ای است که می‌تواند در پیشبرد و توسعه برنامه‌ها کمک کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches