true
تهران اکونومی: معاون اجرایی مجموعه فروشگاههای زنجیرهای خونه به خونه با بیان اینکه هدف اصلی تاسیس این فروشگاه زنجیرهای، رساندن کالاهای تولید داخل بدون واسطه و با قیمت، تخفیف و کیفیت مطلوب و مناسب به دست مصرف کننده است، گفت: با عنایت به تأکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ترغیب و استفاده از تولیدات داخلی، تحقق این شعار در دستور کار ما قرار دارد.
بر اساس این گزارش سیدنهال محمدی اظهار کرد: ۹۶درصد کالاهای فروشگاههای زنجیرهای خونه به خونه تولید داخل است که با رعایت استاندارد و بهداشت کامل و تخفیف ۵ تا ۳۵ درصدی نسبت به فروشگاههای دیگر وبا عرضه ۴۰۰ قلم کالا به مشتریان خدمت رسانی میکند.
وی در پاسخ به سوالی درخصوص حمایت دولت، گفت: وزارت صنعت در ابتدا با ارایه ارز مرجع برای خرید کالا از تنظیم بازار حمایت کرد ولی از وقتی به وزارت کشاورزی سپرده شده مجموعه ی ما که رتبه اول تنظیم بازار کشور را به خود اختصاص داده است حمایت نشد.
وی ضمن اشاره به ورود به مجموعه ی بورس تا پایان سال و قرارداد با بیمه ملت، اظهار امیدواری کرد که فروشگاههای زنجیرهای هم در قالب اصناف به تایید قانونگذاران برسد.
محمدی گفت: از زمان تاسیس این فروشگاه، ۳۵ درصد تخفیف برای اجناس تولیدات داخل در نظر گرفتیم، ضمن اینکه با هدف ترغیب هموطنان به مصرف کالاهای تولیدی در داخل کشور هر ساله در نیمه شعبان جشن بزرگ قرعه کشی فروشگاههای زنجیرهای خونه به خونه برگزار میشود وخریدارن باید تا پایان قرعه کشی برگههای قرعه کشی به همراه فاکتور خرید را نزد خود محفوظ نگه دارند.
وی با اعلام اینکه فروشگاههای زنجیرهای خونه به خونه بدون دریافت هیچگونه تسهیلات از بانکهای خصوصی و دولتی کشور، راه اندازی شده است افزود : این مجموعه اولین فروشگاه زنجیرهای است که ضمن عقد قرارداد با بیمه ملت، کالاها را به دارندگان کارت بیمه ملت به صورت اقساط ارائه میدهد.
معاون اجرایی مجموعه فروشگاه های زنجیرهای خونه به خونه گفت: فروشگاه های زنجیرهای خونه به خونه تاکنون برای حدود ۱۳۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده و مشاغل غیر مستقیم متعددی نیز به شکلهای مختلف ایحاد شده و در آیندهای نه چندان دور برای ۵۰۰۰ نفر از جوانان اشتغال آفرینی میشود.
وی در بخش دیگری از سخنانش از تاسیس این فروشگاهها در کشورهای روسیه، عراق، گرجستان و ارمنستان خبر داد و افزود: پیش بینی ما این است که با افتتاح ۵۰ شعبه از فروشگاههای زنجیرهای خونه به خونه ۲۵ درصد بازار منطقهای را میتوانیم پوشش دهیم.
گفتنی است؛ شرکت سرمایه گذاری پترو نامگان ایرانیان تحت عنوان «خونه به خونه» از سال ۱۳۸۶تاسیس شد.
اما یکی دیگر از شعبات فروشگاههای زنجیرهای خونه به خونه در شهر بابل با حضور فرماندار بابل و مسئولان استانی افتتاح شد که فرماندار بابل در این مراسم گفت: در دنیا عرضه و تقاضا موضوعی کاملا رقابتی است و هیچکس را نمیتوان در این بازار مجبور به خرید کرد.
فرماندار بابل درخصوص ایجاد کاهش فاصله بین تولید و عرضه، توسط این مجموعه اظهارداشت: این مجموعه با کاهش دادن فاصله بین تولید و عرضه توانسته است قیمت کالاهای تولید داخل را با تخصیص ۵ تا ۳۵ درصد تخفیف برای مشتریان متعادل، جذاب و مطلوب کند به نحوی که استقبال گستردهای از آن بهعمل آمده است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=23008
false
true