×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اسکان ۱۲۰۰ مسافر در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

اقتصادتهران: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت : با توجه به طوفان روز جمعه و بسته شدن محور مواصلاتی بجنورد، ۱۲۷۰ مسافر در راه مانده در پایگاه های جمعیت هلال احمر استان و شهرستان های بجنورد و آشخانه اسکان داده شدند.

حسن شکوری نسب در گفت و گو با ایرنا افزود : هم اکنون ۱۲۵ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر در قالب ۱۳ تیم کار امدادرسانی به مسافران را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه در بجنورد ۶ فضای اسکان و در آشخانه چهار فضا برای اسکان مسافران آماده شده است، گفت : مکان هایی در روستاهای مهمانک، کشانک و پایگاه های هلال احمر در رباط ، کشانک و چمن بید تیز میزبان مسافران در راه مانده هستند.

همچنین مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا گفته بود: طوفان مسیر ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان را بست و هم اکنون پلیس راه استان از تردد خودروها در این مسیر جلوگیری می کند.

به گفته حسین عظیمی به علت غلظت گرد و غبار در این مسیر دید افقی به کمتر از ۱۰ متر رسیده بود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفته بود: هم اکنون تمهیدات لازم برای اسکان مسافران و زائران در شهرهای بجنورد و آشخانه در نظر گرفته شده است.

ظهر امروز هم مسیر ارتباطی آشخانه به جنگل گلستان بسته شده بود.

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از تشدید طوفان در ساعات آینده در مرکز خراسان شمالی بجنورد خبر داده بود.

استان خراسان شمالی در حدفاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است که محورهای مواصلاتی آن هم اکنون به دلیل بازگشت زائران حرم رضوی(ع) از ترافیک سنگینی برخوردار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches