اقتصاد تهران
شماره خبر : 60853
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
اقتصاد تهران

استمرار ارتباط دو سویه مدیران بانک صادرات ایران با مردم

اقتصادتهران: ​عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش‌های هموطنان پاسخ می‌دهد.

با توجه به فراگیری و تنوع خدمات بانک صادرات ایران و اطمینان از روند صحت خدمت‌رسانی و نیز تعامل هر چه بیشتر با هموطنان این بانک، بسترهای ارتباطی برای دریافت نظرات و پیشنهادهای مشتریان و ذینفعان را بر اساس برنامه زمانبندی شده و به صورت مستمر در دستور کار قرار داده است.

 بانک صادرات اعلام‌کرد: محمدرضا عرفانی، عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه با حضور در حوزه صدای سپهر که با کد ۰۹۶۰۲ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش‌های هموطنان است.

این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ۸۸ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی پرسش‌های مردم هستند.

 این مجموعه به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدودا ۳ هزار تماس مردمی است؛ همچنین مشتریان می‌توانند ضمن تماس با ۰۹۶۰۲ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و … برخوردار شدند.